onsdag 15. juli 2009

Tida går....

Nå er det snart slutt på barnefri-ferie, jammen har de fire ukene gått fort :o

Bortsett fra de første to ukene, så har det vært mest dritt-vær, håper det endrer seg når unga kommer hjem, ellers blir det lange fire uker..... Ikke så lett å finne på noe heller, jeg har ikke bil til å få med meg alle unga i samtidig.....

Ellers blir påskekylling-flokken hentet i dag, de skal flytte til Gausdal eller noe sånt :) Skal møte damen i ettermiddag.... Da er det på tide å ruge frem noen flere kyllinger, for nå er det nesten bare haner igjen, og de skal jo bli mat....de legger dårlig med egg, kan man si * he he*

Ikke fikk jeg jobben jeg var på intervju for heller, fikk bare brev i går om at stillingene var besatt og jeg hadde ikke fått noen av dem :( Ja ja, jeg var jo "heldig" likevel da, som kom på intervju - som en av de fem de plukket ut av over 40 søknader..... Det er vel ikke meninga jeg skal få jobb da.... Begynner å bli lei nå, av å komme på intervju og få supre tilbakemeldinger og likevel ikke få jobben :( Men, har ikke gitt opp enda, nå i helgen sendte jeg tre søknader til, søknadsfristen på de var ikke før i august, så bør vel ikke vente å høre noe fra de riktig enda :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar