tirsdag 22. mars 2011

Jeg har fått jobb!!!

Om enn bare som ekstrahjelp/vikar fram til slutten av august, men dog - EN JOBB, og med en fot innafor, så er man inne :D Er på Rema 1000, og det er jo bare gull for meg som elsker å jobbe i butikk :) Hurra, da hjalp det (for første gang) å bare levere en åpen søknad og purre på den etterpå - og det var så god kjemi med en gang, at han gadd ikke å stille spørsmål en gang, vi bare diskuterte arbeidsmiljø, metoder, strategier og andre morsomme ting. Han sa faktisk at han var sikker på at jeg kunne tatt over hans jobb på dagen, så sikker var han på at jeg var rette person hos dem! Så, fikk med arbeidsantrekk (han skulle egentlig bestille, men så sjekka han om det lå noe der, og det gjorde det) og jeg starter med kontraktskriving og opplæring i morra :)

Har ikke turt å si noe om denne jobben, i tilfelle jeg jinxa den også - men nå kan jeg skrike det ut - HURRA!

3 kommentarer:

  1. Å!! Nå ble jeg glad!!! Gratulerer!! Når man først har fått en fot innenfor, så er jeg sikker på at de tar hele kroppen - selv etter august!!
    Storklem fra Pergoberta

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb!!!! *danse*

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere, jeg er kjempeglad :D Bare så trist at noe har skjedd med håndleddet mitt, for det er så vondt :( Har vært og tatt røntgen, men de fant ikke noe brudd, så da er det bare å spise smertestillende og jeg har bytta ut støttebandasjen med en sånn håndleddsbeskyttelse med skinne både under og over, da gjør det nesten ikke vondt :) Så fort jeg tar den av, spretter tårene...og det er jo selvfølgelig høyrearmen, så å tørke seg på do f.eks er litt (mye) klønete med venstre, hehe...

    SvarSlett