mandag 11. april 2011

Uggen drøm :-(

Jeg drømte at vi hadde kjøpt huset til tanta og onkelen min (onkel er jo død da), og at alle vennene mine tilfeldig var på besøk og at vi planla innflyttingsfest. Vi satt ute på terrassen, men så begynte det og regne, så da gikk vi inn, og i gangen møtte jeg broder'n som klaget over at han hadde glemt spriten sin :-s Og så sa han at 'Det ligger og snor seg under juletreet' som sto på gjesterommet (selvom dette var midt på sommeren)... Jeg kikket inn, og der stablet bestemor seg på bena og sjanglet ut i gangen hvor jeg fanget henne opp i armene mine, før vi begge sank ned på gulvet... Jeg ble sittende med armen rundt henne, og holde henne i hånda, hun slet med å få puste, og til slutt døde hun der i armene mine :-o Jeg bråvåknet, men kunne i flere minutter kjenne hånda hennes i min, der armen min lå rett ut i løse luften... Bestemor døde i 2005... Ukoselig drøm altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar