lørdag 9. april 2011

What?!?!?!?!

Ble litt satt ut her når jeg henta posten nå... Der lå det nemlig brev fra Hausken, med nytt regime, resept på nye medisiner og faktura på Icsi :-o Vi sa jo klart i fra når vi var der, at vi kun hadde mulighet til et forsøk, og betalte for det...

Nå har de satt opp Synarela, Gonal-f, Pregnyl, Klexane og Lutinus - det forrige forsøket hadde jeg Synarela, Gonal-f og Cyclogest - i tillegg sto det at jeg skulle fortsette med Metformin... Synes rett og slett det er litt stygt å sende ut sånt jeg - men kanskje de har sendt det feil? Det står da vitterlig våre navn på alle papirene, i tillegg til blodprøverekvisisjoner...

Ble skikkelig lei meg, jeg nå, det var et slag i magen jeg ikke hadde forutsett :-(

2 kommentarer:

  1. Har du ringt Hausken og hørt hvorfor de har sendt dette til dere?
    Litt merkelig at de sender det ut, når dere har gitt beskjed om at dere ikke skal ha flere forsøk :(
    Du - jeg har laget meg ny googlekonto, kan du ikke invitere meg gjennom den mailadressen, og så kan du slette denne?
    Pergoberta
    pergoberta@hotmail.no

    SvarSlett
  2. Ja, jeg ringte dem og hørte, de kunne ikke si hva som hadde skjedd, bare fniste i telefonen og takket for at jeg sa i fra - i tilfelle det var noen som satt og ventet på brev... følte meg nesten bare latterliggjort og ikke beklaget de heller :-S Ble litt skuffa da, ja!

    SvarSlett