torsdag 5. januar 2012

Ble ingen sponsing =(

De mente at jeg hadde for få blogginnlegg pr mnd til å få sponsing... Jaja, sånn var det :-s

Er ikke alltid jeg har noe å skrive om hver eneste dag, men jeg hadde 214 blogginnlegg i 2011, og jeg synes da at det er ganske mange og regelmessig jeg, da...

Men, skal vel klare å finne noe som virker uansett jeg, bare venter til etter ferien ;-)

Har hatt med salgssjefen på jobb i dag, koselig, selvom vi ikke rakk innom så mange - men den lastebilen og det føret som er nå, så er ikke det så rart...blir nok modigere etterhvert!

2 kommentarer:

  1. Så rart, trodde ikke de så på antall innlegg....
    Men om du ønsker å prøve pulverkurer, så har de allevo på apotek1 på tilbud nå. :)

    SvarSlett
  2. Takk dere :)
    Jeg fikk ihvertfall beskjed på mail om at jeg måtte blogge regelmessig og helst hver dag i minst en mnd, og så måtte bloggen ha minst 500 visninger i mnd, eller hvordan de nå formulerte det :)

    De har NOKA på tilbud her også, men jeg ønsker ikke å bruke penger på det, i tilfelle jeg ikke synes det er noe ål-reit i det hele tatt...aldri prøvd sånne kurer før, så aner jo ikke om det føles rett for meg :)

    SvarSlett