onsdag 25. januar 2012

Sorry...

Her har det ikke vært mye til oppdateringer i det siste... Beklager det så mye!

Turen til Egypt var fin, skal få laget reisebrev snart...men en hendelse der, førte til at jeg nå har sagt opp mannen, og er i gang med å lage et nytt liv for ungene og meg - først får man vel finne seg et sted å bo, så er det et par andre ting som skal på plass, og så håper jeg at jeg kommer igang med bloggingen igjen :)

Nakkeprolapsen har slått til med uant styrke igjen, så jeg er blitt sykmeldt og nå har legen begynt å snakke om uføretrygd, så jeg skjelver litt i buksene - jeg vil da ikke det!!!

Så, sånn er ståa her - og jeg beklager at jeg ikke har kommentert på deres blogger heller, jeg kommer rett og slett ikke inn og får kommentert... må kanskje gjøre noen oppgraderinger med min egen pc også - for jeg sliter med å få svart på kommentarer her og :(

Håper dere har tålmodighet med meg... Klemmer til alle som vil ha :)

7 kommentarer:

  1. Huffda!! Høres ikke bra ut at du har sagt opp mannen :-( Ei heller at nakken har begynt å tulle seg! Håper ting ordner seg for deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Åj, såpass... Vakke koselig å lese at mannen er oppsagt akkurat, men du har vel hatt dine grunner, tenker jeg! KLEM

    SvarSlett
  3. Jepp, har mine grunner, men alt egner seg ikke for offentligheten... Uansett, vi er gode venner og no hard feelings, så alt går bra :) Tusen takk, dere!

    SvarSlett
  4. Alle god tanker til deg!
    KlemKlem

    SvarSlett
  5. Oi! Men alt har sine årsaker. Håper det til tross for tingenes tilstand står bra til med både deg og barna.
    Mange klemmer <3

    SvarSlett
  6. Tusen takk, dere :) Jada, alt vel her, ingen dramatikk :)

    SvarSlett
  7. OI, da jeg leste dette innlegget, må det ha gått litt fort, for jeg fikk ikke med meg "oppsigelsen" Det hørtes ikke noe ok ut. Men godt å høre at du kommer deg videre.

    SvarSlett