onsdag 14. november 2012

Onsdag og midt i uken

Først en liten videosnutt av det nyeste familiemedlemmet :)


Goeste pusen, han elsker vann, han leker med rottisen som han var en grand danois, han leker med ALT og han sover frivillig i bur - mest spesielle pusen jeg noen gang har vært borti <3

Ellers skjer det ikke så mye her om dagen - eller, i går fikk jeg meldinger fra Egypt, koselige meldinger, en grei forklaring på hva som egentlig skjedde i vinter - og et ønske om å komme på besøk hit etter jul :-) Jeg ble også bedt til Egypt i jula, men jeg har jo ikke penger til en sånn reise, fly er ikke gratis liksom, så selvom jeg får bo og spise gratis, så må jeg minst vinne i lotto for å kunne benytte meg av tilbudet... Eller så får han kjøpe flybilletter til meg også, klok av skade for den forrige avtalen...! Men, koselig å ikke være uvenner da :-)

Hadde en hyggelig kaffe-date på fredag også, eller, det var dårlig med kaffe da, hehe, men en time skravling ble det. Tror nok ikke det blir noe mer ut av enn vennskap, men alltid koselig med nye venner også!

Fikk brev fra Husbanken i går, avslaget jeg har ventet på for å få sendt inn klage - det artige var at samtidig kom brev fra Nav med bekreftelse på innsendt klage på avslaget fra Husbanken, hehe, saksbehandleren har altså sendt inn klage for meg :-) 4-6 uker behandlingstid har de på slike klager... Og så kom det inn et lite beløp på kontoen min i går - fra Nav, spesielt siden jeg ikke har fått noe vedtak, men helt greit, tar i mot og takker jeg! Tenk om ting kunne begynne å gå seg til nå, det hadde vært såååååååå deilig...

I morra kveld er det premiere på Twilight Breaking Dawn part 2 - den skal sees på kino, part 1 først også - gleder meg masse, masse, masse :-) Skal se sammen med vesla og en eller to venner fra Røde Kors, for vi skal på Intro-kurs først, og siden de skal sitte på med meg, så fikk de valget - enten bli med på kino eller komme seg hjem på egenhånd ;-) Premierefilmen starter kl 2359, så det blir en laaaang dag, er vel hjemme rundt 0230, hehe, regner med at vesla blir sånn passe trøtt på skolen fredag, men nå har hun gledet seg til denne filmen i ett år, så det veier nok opp! I tillegg har hun fått billetter til Justin Bieber-konserten i april i julegave, så hun skal ikke klage vet jeg :-)

Til helgen har jeg barnefri og ingen planer - to dager uten vekkerklokke, mon tro om jeg gleder meg? Hadde vært stas å ha litt selskap i helgen også da, ta en flaske vin eller en dram og virkelig nyte!

Nå må jeg gå og plukke ned pusen fra tørkestativet, han har revet ned halvparten av klærne og leker nå med halen sin oppå stativet, hehe, han er RÅ <3

2 kommentarer:

  1. Hihi, søte pusen^^
    Håper virkelig ting går seg til =)
    Gleder meg masse masse mye til kino jeg...
    Så det blir bra=)
    Syns du er ganske så snill mor jeg, så de burde ikke ha noe å klare over=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, snuppa <3
      Gleder meg masse jeg og :-)

      Slett