onsdag 12. desember 2012

Kjærligheten =)

Jepp, den ramla jeg elegant over for litt over en uke siden <3 Det vil si, det var da jeg skjønte at det var nettopp det! En ung herremann henta meg til mitt aller første Røde Kors-møte tidligere i høst, en mann med de nydeligste øynene jeg noen gang har sett inn i...men, han var ung, for ung tenkte jeg - han er jo nesten 15 år yngre enn meg... Hva hadde vel jeg av sjangs hos han? Hva skal en superkjekk ung mann med ei gammal kjerring som meg?

Møttes en gang til på Røde Kors-møte, på hjertestarter-kurset så jeg atter en gang inn i disse øynene, og jeg kunne ikke fri meg fra tankene om at det var noe "mer" der, men turte ikke tro eller håpe... Så var det tid for julebord, og denne herlige mannen begynte å poke meg på fjaseboka, ikke en gang, men en hel poke-krig ;-) Så kom vi i "snakk" på chatten og der ble det vel en litt flørtete tone...hehe, helt fjortis :-p

Dagen for julebordet opprant, og litt mer chatting senere var det fikset så han skulle hente meg og to andre som hadde bestilt oss taxi - og han skulle hente meg først...ikke fritt for at jeg ble litt innbildsk da! Og da han plukket meg opp, så var vel egentlig slaget tapt :-) Vi satte oss ved siden av hverandre på julebordet og det ble fort fleip og flørt <3 Og det gikk jo som det måtte gå, innen natten var blitt dag, så var vi vel blitt et par <3 <3 Nachspielet skulle bli hos meg, med bare oss to, hehe, og vi var vel hjemme her på morrakvisten en gang - men slitne som vi var, så sovna vi på sofaen før vi rakk å hente oss så mye som et glass med drikke, hehe.

Og, siden har vi hengt sammen, med unntak av noen timer, så har vi vært sammen dag og natt siden julebordet - og tidligere i uka offentliggjorde vi det på fjøsboka ;-) Det er bare sååååå deilig!!! Jeg får ikke sett meg mett på de nydeligste øynene i verden, og jeg skulle ønske jeg aldri behøvde å være fra han et sekund... Den halvannen uka som har gått, har vært den herligste i mitt liv, tror jeg, sommerfuglene i magen er konstante, og livet smiler big-time :-D Jeg har ikke ledd så mye på så kort tid, noen gang...jeg har ikke lengtet etter et annet menneske så intenst noen gang, jeg har definitivt aldri savna noen så brutalt noen gang...

En aldri så liten nedtur i dag, da, siden han har reist fra meg og kommer ikke hjem igjen før lørdag kveld :'( Jeg skulle så altfor gjerne ha vært med han, men han er på søskentur med søstrene sine, og jeg kan ikke trenge meg på der! Jeg kan ikke ødelegge den turen, men det er utrolig vondt å sitte her alene... Jeg skulle gjerne kastet meg på første fly for å være sammen med han, for jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg kunne savne sånn, så fysisk smertefullt... Fire dager er jo ikke lenge, men det er merkelig hvordan en uke kan føles som bare noen timer, mens fire dager føles som et helt år...

Jeg føler at vi har vært sammen for alltid, at det er så riktig, at det er ment-to-be <3 Vi snakker som om vi skal være sammen for alltid, og jeg håper virkelig at det blir sånn! Han sier det jeg tenker, og vi sier ting på likt - ikke hadde jeg trodd at den store kjærligheten skulle ramme meg så brått og brutalt, men så sinnsykt deilig det er :-D Jeg har ingen plan for hvordan jeg skal holde ut disse dagene, det blir hardt, vondt, trist, slitsomt...jeg skulle virkelig gjort alt for å få være sammen med min kjære nå...

Det høres sikkert helt teit ut, men så sterke er følelsene, at det gjør fysisk vondt å være uten han, jeg trodde seriøst ikke at det fantes sånne følelser - unntatt på film, som Twilight, jeg har alltid trodd på kjærligheten, men at jeg skulle få oppleve den - og så sterkt, det har jeg vel knapt turt å tenke på :-) Jeg er redd det blir vondt å legge seg i natt, og å stå opp i morra, og jeg er redd for at det blir vonde dager framover, men jeg har jo ikke noe valg...

Hadde ikke trodd jeg skulle kunne si at jeg elsker noen etter så kort tid, men det gjør jeg - JEG ELSKER DEG, kjæresten min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar