mandag 3. september 2012

Sorry mine bloggvenner!

For at jeg oppdaterer så lite her for tiden... Skulle så gjerne bare ha skrevet glad-innlegg, men hver gang jeg setter meg ned for å gjøre nettopp det, så skjer det noe dritt igjen - også mister jeg litt lysta på å skrive, for det blir bare klaging og negativt... Ville ikke si noe før det var avklart med bolig heller, for det er jo under en mnd til vi må ut herfra også, men når ingenting blir avklart, så får jeg jo bare si det som det er nå da :-)

Jeg får kommunal leilighet, vet bare ikke når den blir innflytningsklar, så vi må flytte to ganger i stedet for en... Og, vet ikke om det er lov å ha med dyr dit heller, det må søkes om etter at papirene er i orden - og de vet jeg heller ikke når kommer :-/ Dyr, ja, ene pusen var syk når jeg kom hjem fra Tyrkia, så han har gått på medisiner nå i tre uker - og er fortsatt ikke ferdig, har vært ut og inn av veterinærkontoret for blodprøver, røntgen og andre ting, uten at de har funnet noe feil...men ser ut til at han er nesten frisk igjen nå, så de to siste dagene har han fått gå ut igjen!

Jeg har slutta å røyke, da!!! En uke i dag, siden siste røyken - litt stolt av det :-)

Bilen min er ikke forsikret fikk jeg brev om i dag, og jeg har visst kjørt uten forsikring i en mnd ca - litt rart at jeg ikke har fått noen brev om dette, men de påstår at de har sendt, selvom jeg aldri har fått dem... jaja, jeg har ikke sjans til å betale det de krever, så da får bilen bare stå her, og jeg og unga får klare oss uten bil inntil videre... ikke lett å flytte uten bil, men får vel fri til noen da, som kanskje kan hjelpe til...

Jeg går turer i skogen alene nesten hver dag nå, og tracker med endomondo for å dokumentere for meg sjøl - fra å ha angst for å gå i skogen, får jeg nå omtrent abstinenser om jeg ikke kommer meg dit en dag :-p Merkelig det der...men helt greit!

Sommerfugler i magen har jeg også, men det er ikke noe å snakke om... er det ikke typisk da, den jeg vil ha, vil ikke ha meg og så står det en liten kø utafor med menn som gjerne vil ha meg, men som jeg ikke vil ha - hehe, luksusproblem kanskje?! Men, ikke noen spesielt ålreit situasjon heller, føler jeg... kjenner jo på følelsen av å ikke være ønsket sjøl, og vil jo ikke utsette andre for det samme - men, følelser kan man ikke tvinge fram, dessverre eller heldigvis! Og, når man bare har vennskaplige følelser for noen, så kan ihvertfall ikke jeg holde dem for narr eller ha de på gress, i tilfelle rottefelle, liksom... Ærlighet varer lengst uansett!!! Og noen dager får sommerfuglene litt næring, om det er bra eller dårlig vet jeg ikke enda, det er det bare tiden som vil vise <3 Så får man bare leve i håpet enn så lenge, og ta ting som de kommer!

Har ihvertfall lært en ting tidligere i vinter, det er tross alt lettere å måtte undertrykke følelser man har, enn å mane fram noen som ikke finnes :-/ Så, det er labert på kjærlighetsfronten også for tiden, men sånn er det bare - den ene dagen er det et savn, den neste er det greit å være alene ;-)

Har bestemt meg for å begynne og jobbe med Herbalife også, bare så vidt bestemt meg da, ikke kommet særlig lenger enn det - er registrert og godkjent, så om noen vil vite mer, ta kontakt med meg på mail! taransverden@gmail.com

Da fikk dere et lite livstegn ihvertfall - jeg lever, jobber med meg sjøl og har det vel i grunn bra - med noen unntak ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar