søndag 30. september 2012

Endelig flytta =)

Jepp, da var vi i hus, et salig rot, men dog - vi er i HUS :-)))))

Har fått super hjelp av pappa og en kjekk mann <3 Uten deres hjelp, ville jeg aldri kommet i mål - jeg er dere evig takknemlig, så nå er det bare å få alt på plass her - med en kranglete nakke og senebetennelse i begge armene (våkna med det i dag :-( ) så får det bare ta litt tid... irriterende dog, å ha vondt hele tiden, er jo egentlig vant til det da, men når man ikke klarer å tørke seg i ræva når man er på do pga smertene, da har de blitt litt værre enn de pleier... Jaja, det går over det også ;-)

Venter på at tidligere utleier skal godkjenne vasken min i leiligheten, men det ser ut til å bli en aldri så liten utfordring der - ikke at det er noe sjokk heller, det har vel ligget i kortene hele veien, men du verden så unødvendig fra hans side!

Ellers er det høstferie, og unga er her hele uka, det går stort sett bra, og godt er det :-)

I morra er det 5 uker siden jeg tok min siste sigarett - eller, jeg tok jo en forrige helg da, i festlig lag, bare for å bevise at det er fullt mulig å ta EN uten å begynne igjen - og det funka jo det :-D Men, skal innrømme at når det stormer som værst og hue jobber overtid, så hadde det vært godt med en røyk - men jeg har ikke kjøpt og skal ikke kjøpe, til det er jeg for trassig, og sånn har jeg tenkt å fortsette!

Blir et kort innlegg dette, skal legge inn bilder etc fra huset når jeg kommer litt mer i orden, både før og etter-bilder, så får dere se hvordan vi har det her. Det føles så rett, faktisk så rett, at jeg fortløpende vurderer om vi heller blir boende her enn å flytte tilbake til feltet og kommunal bolig...men siden den leiligheten fortsatt er under renovering og jeg ikke har fått noen tid den skal være ferdig, så er det ingen hast å bestemme seg :-)

Bilen derimot, må jeg få noen til å se på rimelig fort, for nå er det like før det skjer noe alvorlig med den, tror jeg :-o Ta noen telefoner i morra tenker jeg!

2 kommentarer:

  1. Grattis med ny bolig! :D Håper dere vil trives.

    JAAA!! Tiden har virkelig flydd avgårde, og snart er Lillesprell her! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå nærmer det seg med stormskritt for dere <3 sliter litt med valgets kvaler her, den kommunale boligen er innflytningsklar 1. november, og jeg klarer ikke bestemme meg for om vi heller skal bli boende her, eller om vi skal flytte tilbake... må gi et svar i løpet av uka som kommer, men er så i tvil...

      Slett