fredag 22. mars 2013

Freddan =)

Jepp, da var det fredag igjen - synes stort sett ukene består av fredager og mandager... Men, sola skinner og påskeferien starter visst i dag :-)

Denne helgen er kjærestehelg, så jeg håper at nakken snart kutter ut vrangskapen sin, sånn at jeg i det minste klarer å snu på hodet... Den klikka fullstendig igjen i går, kjennes ut som noen sitter og hugger en øks mellom skulderbladene hver gang jeg leer på en muskel - lei hele nakken nå altså! Burde vel være vant til det, men av og til er det vanskelig å ignorere smertene... og som ikke det var nok, så tuller syklusen nok en gang - bare vært tull med den siden i fjor sommer :-/ Det er vel alderen da ;-p

Burde gjort husarbeid her også, men det får bare vente - ser ikke noe poeng i å provosere smertene mer enn nødvendig, så har satt på en oppvaskmaskin og skal brette tøy (hvis jeg finner igjen arbeidslysten) i det minste!

Venter spent på svar etter møtet på tirsdag, møtet som var utløseren til det forrige innlegget...jeg liker ikke å vente altså!!! Venter på at kjæresten skal komme fra jobb også - hehe, men det gjør jeg jo hver dag...bare noen få timer igjen nå, så er det HELG <3

Kattene ligger strødd rundt i huset og sover, det er så stille så stille her... savner hundetassing, det er koselig med katt, men det er ikke hund, liksom :-/ Ser på bilder og drømmer om den lille bulle-valpen jeg en dag skal ha <3

Venter på brev i posten også, fra Fylkesmannen - behandlingstiden var 3-4 uker, nå har det gått 3 uker og 1 dag siden de registrerte søkanden mottatt!

Ønsker dere alle en strålende påske, måtte den bli rolig, morsom, hyggelig og givende :-D Her blir den full av unger det meste av uka, men vesla skal bort i fire dager sammen med svigers og lille-svigerinne, tror jentene gleder seg vilt til det ;-) Hu er heldig, hu dattera mi altså!

Jeg gleder meg mest til de røde dagene, for da er kjæresten hjemme hos meg <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar