mandag 18. mars 2013

Dagen i dag

Sola skinner og jeg sitter inne... dagene er fulle av burde-burde, men kroppen min sier nei... Det hjelper ikke å ta seg sjøl i ørene heller, får bare vondt ;-p

Venter og venter på et svar, eller egentlig to svar, men det ene vet jeg jo hva blir - vil bare ha det skriftlig, sånn at det kan bli et avsluttet kapittel! Det andre er litt mer spennende, men nå er visst enda flere involvert, så da kan man jo håpe det blir litt fortgang i sakene - selvom jeg er sløv, så er jeg litt utålmodig også, i alle fall akkurat her...

Kattene er ca like sløve som meg om dagen, de sover og sover - tror jeg kunne sovet døgnet rundt jeg også, men det kan jeg jo ikke gjøre :-o Selvom huset går for lut og kaldt vann, så er jeg ihvertfall oppe og ikke gråter - ihvertfall ikke så veldig mye... I morra, kanskje...kanskje jeg klarer å få ut finger'n da?!

Det skjer så mye negativt rundt meg, som tar mye energi - ikke så mye fysisk, men desto mer psykisk... Det er en utfordring å ha tenåringer, særlig når de tester grenser - både den ene og den andre veien. Bare siden jul så har det vært mange saker, har vært på møte med barnevernet, flere møter, mailer og telefoner fra skolen... det har vært drukket alkohol på skolen, det har vært butikktyveri, det har blitt røyket på skolen, det er mobbing og trusler... Det hjelper lite å gå rundt og være sinna, men jeg er skuffet - veldig skuffet, og sliten :-/

Nå er det snart påskeferie, og jeg kjenner at jeg gruer meg...gruer meg til kranglig, slossing, hyling og skriking - for jeg vet det blir sånn, det er alltid sånn når to eller flere av ungene er under samme tak lenger enn et kvarter... Men, før det skal vi ha en kjærestehelg, bare oss to og kattene <3 Uten vekkerklokker, plikter, kurs eller andre forpliktelser!

Venter på at vesla skal ringe for å bli hentet, og venter på at kjæresten skal komme hjem fra jobb...venter og venter... Burde jo være godt vant til det nå, men kjenner at det er like kjedelig å vente nå som det alltid har vært ;-)

Her skjer det altså ikke noe spennende - som vanlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar