søndag 21. oktober 2012

Endelig!

Jeg har jo sagt i "hundre" år, at jeg har lyst til å prøve og male, og ENDELIG fikk jeg ut finger'n og prøvde dah... Kjøpte inn maling, pensler og to "lerreter" på Europris i dag, og satte med ned ved spisestuebordet og satte i gang med blanding av farger... 
Her var utgangspunktet:



Lenge siden jeg har blandet farger, men prøvde meg da på et bilde, og resultatet ble sånn...


Litt vanskelig å se fargene skikkelig, for har litt dårlig lys her inne om kvelden... Og når jeg først var i gang, og siden jeg hadde kjøpt to "lerreter", så laget jeg likegodt ett til :-)


Så, dette har jeg bedrevet en lørdag kveld - eller, det var vel å ta i, for det er ikke lange tida det tar pr bilde, tror jeg brukte omtrent en halvtime på hver, det er jo blandingen av farger som tar tid ;-)

Blir moro å prøve seg på litt større bilder, tenker jeg, og kanskje blir det årets julegaver? Ikke at det er sikkert andre synes de er fine da, men det er tanken som teller, er det ikke? Disse bildene er laget i størrelse 24x30 cm, så de er jo ikke så store...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar