torsdag 3. januar 2013

Godt nyttår!

Ja, eller er det så godt? Den siste dagen i 2012 ble vel ikke akkurat den avslutningen på året som man hadde verken ønsket eller trodd, men det ble som det ble... En fryktelig vond dag, en dag der kjærligheten ble satt på prøve, men den bestod med glans <3 Elsker deg høyere enn himmelen, kjæresten min <3

Vil ikke skrive mer her, men de som skal vite, vet...

Nå skal vi bare se framover, vi skal oppleve flere gode enn dårlige dager dette året - og alle årene som kommer! Nå skal det være slutt på nedturer og vonde dager, nytt år og ny start :-)

Er ikke så mye i nett-modus for tiden, og jeg beklager så mye for det til mine faste lesere - jeg lover at jeg skal skrive mer når ting roer seg og hverdagen lander litt igjen!

I dag skinner sola, det er ikke så ille kaldt heller, så kanskje, kanskje jeg skal komme meg ut på tur...nakken har blitt værre enn noen sinne, frustrerende og irriterende, ALT gjør vondt - til og med det å puste... Klarer stort sett og knekke hodepinen med Aspirin, men pokker heller, skal jo ikke spise det hver dag heller :-(

Et nytt familiemedlem har flyttet inn også - kjærestens "dame" måtte jo få bli med på lasset ;-)

Har ikke så mye mer og skrive om akkurat nå, ville bare gi et livstegn, sånn at dere vet jeg ikke har glemt dere!

1 kommentar: