onsdag 15. desember 2010

Handla enda mer....

Men nå var det litt mer nytteeffekter :))

Jeg har kjøpt ergometersykkel, en brukt en, og så har vi kjøpt et brukt sånn multigym eller hva det heter, sånn med en krakk man sitter på, og så kan man gjøre forskjellige øvelser for armer, mage, rygg og bein......også brukt, fant det på finn i går/dag og fikk henta det også :)

Let the trim begin, hehehe :D Og så håper jeg å få fiksa varmen i bilen min, vi prøvde å rense varmeregisteret - fortsatt like kald, så skifta vi termostat - fortsatt like kald, så nå har vi kjøpt nytt varmeregister *krysser fingrene for sydentemperatur inni bilen også*

4 kommentarer:

  1. :) Fikk du varme i bilen??

    Og svigermorstunge har jeg også hørt er standhaftig, meeeeen det var en sånn pappa hadde hatt i over 30 år og som jeg tok livet av :P

    SvarSlett
  2. Jada, nå er det varme i bilen :)))

    SvarSlett
  3. Så bra du har fått varne i bilen :)

    Skulle hatt det jeg også hehe

    SvarSlett
  4. Uff ja, varme om vinteren er påkrevet i dette landet :)

    SvarSlett