lørdag 4. desember 2010

Syden!!!!

Vi skal til Syden!!!!! Hurra, det skal bli godt med litt varme i skrotten, og en knall start på det nye året, siden vi reiser nyttårsaften :D

Det var gubben som kom med forslaget i går, da vi hadde levert unga til faren sin, og kjørte hjemover i den kalde bilen uten varme - nå skulle vi hatt råd til å reise til syden en uke...

Jeg sa at vi har jo penger i banken, men de er øremerket Hausken......men, om vi klarer oss med et forsøk der, og ikke en tre-pak, så har vi penger til sydentur..... Så, da tenkte jeg høyt og sa at kanskje pappa kunne komme hit en uke og passe unga - men, nei, de skulle da være med!!!!

Når vi kom hjem, ringte jeg faren til unga og spurte om eldstemann også kunne få bli med, og det var i orden :)) Da var det bare å lete i jungelen av alskens turer, men vi landa på Ving og en leilighet i San Agustin på Gran Canaria. Reiser på nyttårsaften og blir borte en uke......blir kanskje litt i overkant spennende mtp unger som aldri har kjørt fly eller vært på skikkelig ferie, men dette skal vi fikse! Og bedre oppkjøring til forsøk skal man vel lete lenge etter? Starter med spray bare et par dager etter vi kommer hjem, og så går det slag i slag :)

Vi, impulsive? Neeeeeida, hehe :)

Kjenner at det ikke skal bli direkte vondt å reise hit:  http://www.ving.no/kanarioyene/san-agustin

14 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ så herligt, kan ikkje noe ant en å si at eg missunner dere masse....men dere er veldig fortjent til ein slik ferie. Er vel kanskje ein befriende tanke om at nå har dere bestemt dere så må berre Hausken og høgere makter vere på sin plass og la dere få oppleve eit kjærlighetsbarn.

    Klemmer fra Dancing77

    SvarSlett
  2. Åe, tusen takk, Dancing *klemmer på* Ja, vi syntes sjøl at nå var det vår tur, både til å få en ferietur - og selvfølgelig et kjærlighetsbarn ;))

    SvarSlett
  3. Åååå så kult!! Hva sa unga?? :D

    SvarSlett
  4. De ble kjempeglade - tok det på mobilen og ba dem sette på høyttaler :))

    SvarSlett
  5. Nå skal vi se sesong 1 av CharterFeber igjen, må se om det er noen tips til utflukter eller no der, for den var jo fra Gran Canaria :))

    SvarSlett
  6. Åh superdigg med sydenferie! Litt varme og avslapping vil gjøre underverker for en pre-IVF kropp er jeg sikker på ;)

    SvarSlett
  7. Jeg anbefaler at dere tar en tur til Palmitos Park (tror det heter det), masse flotte fugler og show. Tror også de har delfinshow nå. Ellers er delfinsafari ganske tøft, så lenge dere ikke blir sjøsyke veldig lett. Jeg ville også tatt en tur til Puerto Mogan, veldig fint der synes jeg. Hvis dere vil spise på en litt bedre resteurant ville jeg tatt turen innom Rossini i Arguineguin. Selv synes jeg det er håpløst å dra for å spise i Puerto Rico pga. innkasterne, det er rett og slett ekstremt. I Playa del Ingles har du et kjøpesenter som heter Jumbosenteret, der har du massevis av turistbutikker samlet, og Hard Rock Cafe ligger rett ved. Kos dere masse :)! Vi skal vel en tur til GC igjen enten til våren eller høsten, og vi gleder oss masse. Blir spennende å reise med baby for første gang.

    SvarSlett
  8. Tusen takk for tips, Buffy :) Håper det går bra med dere? *klemmer på*

    SvarSlett
  9. Det går veldig bra med oss :). Koser oss masse :D. Sliter en del med ammingen da, så håper det går seg til. Ble sår med en gang, så ble sårene betente og det har kommet sopp i dem, dermed vil de ikke gro. Håper behandlingen hjelper snart så det ikke blir så vondt. Men snuppa er selvsagt verdens vakreste ;).

    SvarSlett
  10. Uff, det hørtes vondt ut :( Håper det ordner seg, for det er jo så lettvint å amme...... og jeg tror deg så gjerne, når du sier hun er verdens vakreste - de er jo alltid det <3

    SvarSlett
  11. Så hærlig Flippy :)
    Var 2 uker på Gran Canaria i 2007, og 2 mnder etter var jeg gravid på mitt siste forsøk. Og snuppa var et faktum :D
    Så ja jeg har tro på sydentur forut et forøk ;)
    Håper dere får en fantastisk tur!
    En av de morsomste tingene vi gjorde var kamelsafari ;)

    SvarSlett
  12. Så supert Solrun - håper vi kan gjenta den suksessen da, for det er ganske akkurat to mnd fra vi kommer hjem til vi skal ha siste forsøket også :)) Og, ja, vi har også lyst på kamelsafari *men skumle dyr, da*

    SvarSlett
  13. Dette blir jo litt feil brukernavn som kommenterer - men det er meg pergoberta ;)

    Så deilig med sydentur! Jeg og vil!!!

    SvarSlett