søndag 26. desember 2010

Nå må jeg seriøst ha noe søvn snart!

Jeg blir snart gal av ikke å sove, jeg har digre handleposer under øya, jeg er blåblek og gusten i huden - ser jo ut som en zoombie :s

Men, what to do? Tankene skrur seg på så fort klokka passerer 23, og da er det gjort...trøtt finnes jeg ikke...

Forrige natta sov jeg faktisk i 10 timer, tror jeg, men det får jeg visst igjen for nå...og denne uka kunne jeg jo faktisk sove også - unga er hos faren sin og jeg må ikke opp tidlig, men da sovner jeg jo ikke i det hele tatt :(

Har prøvd alle medisinske råd fra søvneksperter, har prøvd innsovningstabletter og heavy sovetabletter - men neeeeeeida...eneste som funker er visst narkose, men da dobbel dose, hehehe, jeg er umulig :))

2 kommentarer:

  1. hei du. Har slitt litt med å finne igjen bloggen din etter alt dette passordstyret... sorry for fraværet. Håper du snart får sovet godt, og at dere får en super syden-tur hele familien. Sender deg en stor nyttårsklem og ønsker alt godt for 2011! Da skal jo kjærlighetsbarnet komme også... det blir jo bare supert!!
    :klemme:

    SvarSlett
  2. Tusen takk Esme *klemmer på*
    Ja, blir det ikke baby nå, med ny klinikk, nytt regime, nye medisiner og sydentur som opplading, så er det kanskje like greit at det er siste sjanse...jeg orker bare ikke å leve livet på vent lenger - og jeg tror unga mine også er relativt lei av en fjern mamma *flau* Men, jeg har en god følelse for Hausken, så gir ikke opp før det er definitivt over!

    SvarSlett