torsdag 30. desember 2010

Reisefeber...

Haha, og her satt jeg igjen, føler meg litt som i sangen til Øystein Sunde - bleieskiftarbeider, med unntak av bleiene ;)

Nå nærmer det seg med stormskritt, og vesla ringte i dag og kunne fortelle at de heller ville møte oss på Gardermoen fredag, i stedet for å komme hjem i morra...så da ble det sånn :)

Gubben og jeg var på kino i dag, så på Værre enn værst - Little Fockers, gliste så jeg er helt støl :))

Nå er lodotten klippet og barbert, så da er alle klare for kennel i morra, værre med kontoen min, den er ikke like fornøyd!

Håper at ingen blir syke på turen, vi har *bank i bordet* ikke vært syke i høst, så da håper jeg at vi klarer oss ei uke til *krysser fingre og tær*

Vet ikke om jeg rekker innom i morra, hvis ikke ønsker jeg dere trofaste lesere et riktig GODT NYTT ÅR! Måtte det nye året by på store og små gleder i massevis <3

2 kommentarer:

  1. Ja nå er dere landet, trygt innlosjert og første bad er vel unnagjort for lengst! :D

    Håper dere får en aldeles fortreffelig ferie! Kos dere og nyt det!

    GODT NYTT ÅR! Satser på at vi blir smelt på tjukka i februar begge to ;)

    SvarSlett
  2. Legger ut litt sånn dag-for-dag om turen, men det ble så mye og skrive, at jeg har tatt med bare det 'nødvendigste' ;) Og, ja, vi skal bli smelt på tjukka i februar, Shinobi!!!

    SvarSlett