tirsdag 21. desember 2010

Nå er det snart jul, altså!

Tenk, bare tre dager igjen, hvor i all verden blir det av tiden? Her er ikke no i rute, men jul blir det åkke som ;))

Skulle ha gjort masse, men sofaen er altfor god... Jaja, sånn er det bare, og når unga ikke skal være hjemme så gidder jeg ikke å styre så masse heller - og det er sikkert ikke nakken lei seg for :)) Hvit jul blir det ihvertfall i år, da :D

Vi skal feire litt i morra, da kommer pappa'n min og eldstemann hit, spent på hva unga sier om gavene sine... Håper de blir glade ihvertfall!!!

Ellers nærmer det seg Gran Canaria med stormskritt, håper at ingen blir syke, siden jeg leser at det er så mange som spyr om dagen...har ikke hørt om mange rundt her, men de finnes vel de og :( Vi vil ikke ha det på ferie ihvertfall, så om noen skal bli syke, så får de passe på før vi drar :p

Og, når vi kommer hjem derfra, så er det i gang med spray, sprøyter og siste forsøk... Skummelt at vi har satt sluttstrek, men litt deilig og... Får bare håpe at det blir baby ut av dette, og at ikke alt er forgjeves... Uansett, så føler jeg at jeg har prøvd mer enn det kan forventes av meg, eller, jeg prøver å fortelle meg sjøl det ihvertfall...

2 kommentarer:

  1. Så kos med litt førjulsfeiring :) De blir garantert fornøyd!

    Det er noe med det.. Hadde ikke vi fått besøk julaften så vet jeg ikke om jeg hadde lagt min sjel i julevasken altså..

    Ja snart skal dere færra te Gran Canariaaaa! Det blir nok supert! Får håpe det ikke blir noe flyplasskluss, men dere trenger kanskje ikke mellomlande i Europa :)

    Blir spennende i februar! Jeg skal heie det jeg kan og sende over noen gode lykkenissevibber ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)) Og, nei, vi trenger ikke å mellomlande i Europa, flyet går direkte fra Gardermoen til Las Palmas, og der er det forhåpentligvis ikke snø :))

    SvarSlett