tirsdag 10. april 2012

Da var påsken over =)

Da var påsken over for i år!

Den var stille og rolig, med barnefri og svært lite som skjedde... Det har vært mye fint vær, en dag med snø/sludd, men ellers helt greit :) Har pådratt meg en forkjølelse, det er stuslig da, men lite å gjøre med - det går vel over igjen!

I dag skal jeg hente en step-maskin, så nå blir det vei i vellinga - skal få tatt fram Zumba-dvd'ene mine også, men med tanke på hvor vond nakken ble etter å ha dansa swing, så er jeg litt skeptisk til Zumba enda... Men, noe trening må jeg komme i gang med ihvertfall, og den lille stepmaskin får jeg plass til i stua, så jeg kan gå på den mens jeg ser tv :) Ergometersykkelen står fortsatt ute her, for den har jeg ikke plass til inne - har lagt den ut for salg, men ikke fått noen henvendelser enda...

Det skjer ting de neste ukene, dette er den stilleste uken, bare et MOT-foredrag og en tur til dyrlegen med hunden som må få fjernet tannstein - han har så dårlig ånde at det nesten ikke er mulig å puste med han på fanget :-o Sånn blir det, når man er hund og har levd på menneskemat, det har blitt litt bedre etter han kom hit og får hundemat, dentastix og tyggebein, så etter at dyrlegen har gjort sitt regner jeg med at vi merker klare forbedringer!

I dag regner det ute, og det var et par trøtte tryner her som skulle på skolen ;-p

Håper dere har det bra, der ute i blogglandia - og kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere synes om den nye bloggen min...

5 kommentarer:

  1. Grattis med ny blogg, tenker det blir godt å kunne være seg selv 110%!

    Veldig flott blogg forresten. :) Hos oss kommer den opp større enn skjermen, noe som gjør at man må scrolle sideveis, er det slik hos deg også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm, jeg må ikke skrolle sideveis... skal se om jeg finner ut av det - sikkert no innstillinger :) Og tusen takk for fine ord <3 <3

      Slett
  2. Nå har jeg stilt inn bredden til standard-bredde - slipper dere å scrolle da? Jeg har typ wide-screen skjerm, så sikkert derfor jeg har laget den for bred, kanskje?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er den helt normal, og MYE bedre å lese :D

      Slett
    2. Så bra :) Tusen takk for at dere sa i fra <3 <3

      Slett