lørdag 7. april 2012

Påsken er snart over!

Fy søren så fort tida går :o

Jeg som skulle slappe av, sove masse, ingen vekkerklokke og bare kose meg med bikkja og kattene - vel, her har det blitt maks 3 timer søvn i døgnet og er trøtt som en dupp :(

Jaja, sånn blir det vel bare innimellom, men hadde jo håpa på litt mer søvn når man ikke trenger vekkerklokke, på den annen side så får jeg jo lest litt da, når jeg ikke får sove ;)

Har nok vært litt for mye surr i topplokket i det siste, og da klarer ikke kroppen å slappe av, har droppa de små blå også, siden det gjerne har blitt et glass vin eller en cider om kvelden - kanskje jeg rett og slett skulle ta de blå likevel? Kjedelig å slukke lyset kl 0130 fordi øya detter igjen, og når klokka blir 0330 - PLING - lys våken og ikke snakk om å få sove igjen...

Får trøste seg med at sove kan man gjøre når man blir gammel, hehe, og det er jo leeeeeenge til!

Var en tur i etasjen over på skjærtorsdag, det var superkoselig - og utpå natta endte vi på biker-fest, såååå koselig å treffe igjen enda flere gamle kjente, fikk til og med dansa litt swing igjen (og nakkeprolapsen har blitt ti ganger værre etterpå) kosa oss glugg ihjel til klokka 6 i går morres - da var det å lufte bikkjer og prøve litt søvn...vel, søvn ble det ikke noe av, men jeg laget meg kjøttkaker med poteter, gulrøtter, kålstuing og brun saus til frokost kl 7 - ikke halvgæli det heller ;-) Resten av gårdsdagen gikk med til sløving og å plukke Wunderbaum - eldstemann og en kompis så film i leiligheten min på skjærtorsdag mens jeg var hos nabo'n, og når det lysnet i går, så dukka det opp sånne forbanna trær både her og der, knurr!!! Får jo migrene av den forbaska lukta, men det bryr jo ikke unga seg om, de synes bare det er moro å erte :o Jaja, hevnen er søt, de skal nok få igjen en vakker dag <3

Nei, skal man lage seg noe frokost tro? Sto opp tidlig og reiste i butikken, så jeg skulle slippe kø, og det var jaggu lurt, for det tok nøyaktig en halvtime fra jeg gikk inn i butikken til jeg satt i bilen igjen :) Så, da er det bare å vente på at resten av påsken skal trenge seg på, og plutselig er det tirsdag og hverdag igjen! Gikk nedom unga når jeg lufta bikkja i stad, så fikk sagt god påske til dem også - og fikk noen gode klemmer <3 <3 <3

God påske til alle dere gode bloggvenner og andre venner som er innom, vi hørs :)

2 kommentarer:

  1. Ikke bra at du ikke får sove om nettene! Man kan jaggu bli gal av mindre. Håper det kommer seg etterhvert. :)

    Morsomt med disse barna ;) Er spent på hva du finner på for å hevne wunderbaum-aksjonen deres.

    Fortsatt god påske til deg! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, dere <3
      Ja, jeg må få pønsket ut noe etter hvert :)

      Slett