mandag 4. juni 2012

Enda en uke er over...

Jepp, tida går fra meg! Nå har eldstemann blitt fjortis - hvor i alle dager ble de årene av??? Han er nå omtrent like høy som meg, rart at lillegutt ikke er så liten lenger ;-)

Vesla har fått overraskelsen sin, hun er invitert med bestevenninna si til Kypros til høsten - jeg tror hun er verdens heldigste jente <3 Og hun har verdens beste venninne, som igjen har verdens beste foreldre - kjenner at jeg er litt misunnelig, hehe :-)

Skjer ikke mye spennende her, dvs en del skjer det jo, men ikke som jeg orker å skrive om her på bloggen akkurat nå... Det er tungt å være alene om alt det negative som skjer, det skal jo ikke gå utover unga heller, og da merkes det at man ikke har en annen voksen å snakke med... jaja, snakker med bikkja jeg, funker jo til en viss grad det og :-)

Fredag var jeg bedt ut på middag på en restaurant like nedi gata, de nyåpnet med italiensk kjøkken på fredag - og den italienske kokken lagde den beste italienske maten jeg har spist i Norge ihvertfall!!! Ganske sikker på at den var bedre enn mye av det jeg har spist i Italia også :-)

I går var jeg på Ole Ivars konsert, kjempestas, fikk dansa masse, så nakken har vært helt pyton i dag - men jaggu er det verd det!!! Og så kom det en fotograf og ei reporter-dame fra ene lokalavisen bort, de lurte på om de kunne få vise bilder i avisen av oss danse, samt få et lite intervju - jammen glad for at kona til kompisen kjenner meg og vet at det ikke er noe mellom oss, hehe, ellers ville det kanskje blitt krise i heimen der hvis han blir avbildet i avisen med et annet kvinnfolk :-o Vi spøkte med det at jeg hadde med henne på tur forrige uke, og gubben denne helga, hehe :-)

I morra kommer det en reporter fra samme lokalavisa for å intervjue og ta bilder av oss i Tjukkasgjengen også, må jo få litt publisitet på det - nå har sida vært oppe og gått i en uke i morra, og vi har 25 medlemmer så langt! Jeg har gått rundt på feltet her i dag, og hengt opp lapper på de fleste postkassestativene, sånn at de som ikke er på Facebook også kan bli med oss på tur :-D

Ellers er det ikke mye som minner om sommer her, i går kveld på konserten hadde jeg på meg ullgenser og boblejakke, men det var ikke veldig varmt likevel... Jaja, vi hadde en uke sommer før pinse, så vi skal ikke klage - nå må jeg bare finne meg en rik mann som kan ta meg med på tur til varmere strøk, hehe, det hadde vært no, det! Problemet er jo bare at jeg ikke vil ha noen mann...så da får jeg heller satse på å vinne i lotto ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar