fredag 5. februar 2010

3. og siste ivf/icsi.....

I januar ringte jeg inn til Ullevål og sa i fra at nå var vi klare til siste forsøk! Fikk regime i posten etter en drøy uke - spraystart 30. januar og sprøytestart 17. februar. Akkurat samme doser som sist, og første ul på bursdagen min - o'lykke, det må da være et tegn? Hehehehe.

Nå har jeg altså sprayet i 5 1/2 dag, og merker ikke noe til bivirkninger ennå - tror jeg.....i dag har jeg hatt irriterende vondt i hodet - men det kan like gjerne være mensen som er på vei! Den er ventet på søndag, men de to siste gangene har den kommet to dager før, så den kan i grunn komme når som helst :)

Ellers er jeg litt sånn på at jeg ikke har noen tro på at det skal funke denne gangen heller - og nå er det liksom siste sjanse......samtidig har jeg hatt en ro innimellom som sier meg at denne gangen går det bra - og at vi får tvillinger (en gutt og ei jente), så det er ikke godt å si hva man skal tro!

MEN jeg håper at det går denne gangen =))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar