fredag 26. februar 2010

Ultralyd

Ja, var til ultralyd i går, og nå er jeg jammen overstimulert igjen! Akkurat som første gangen, enda jeg nå har hatt halve dosen med Puregon i forhold til da :o

Eggstokkene er så store nå, at de har klemt seg helt inntil hverandre, så det var veldig vanskelig å se i den høyre.....men hun telte 10 store eggposer der, og 12 i den venstre - og så var det noen som var altfor store, og noen altfor små, så de kan ikke regnes med.....men alt i alt, så var det ihvertfall 22 eggposer som må ut på mandag :)

Fikk forklaring på hvorfor vi ikke får inn to egg også, nå sa de det var fordi jeg har litt hjerteformet livmor, og da kan livmorhalsen være litt svak. Den kan fint takle et enlingesvangerskap (og det vet jeg jo) men de mistenker at den ikke vil fikse et tvillingsvangerskap :( Jaja, da vet vi jo at det ikke er mulig for oss å få inn to, så da får vi satse på at gullegget ordner seg til onsdag :D

Har litt vondt i dag, og det er aktivitet der nede, er sliten og kunne egentlig bare tenkt meg å ligge i senga - men det nytter jo ikke! Så, får bare gjøre det beste ut av det, og jobbe det jeg orker :)

Kjenner at jeg begynner å bli nervøs for uttaket nå, første gangen var jo så utrolig vondt :( Og så er jeg så redd for at det ikke skal være noen gode svømmere til stede som klarer å befrukte eggene - vi får icsi på alle denne gangen, siden det var så dårlig befruktning sist, enda eggene hadde bedre kvalitet da enn første gangen :o Fy flate at det skal være så vanskelig.......

Men, det skal være vår tur nå! Tenker litt på at alle gode ting er tre, med det fjerde skal det skje - og dette er vårt tredje ivf/icsi men fjerde egg inn i såfall :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar