lørdag 27. februar 2010

Lei av murringer!

Nå er jeg lei av å ha mensmurringer, altså! Det kjennes jo ut som tanta kommer hvert øyeblikk - men eggløsningssprøyta settes jo ikke før i kveld - og da kommer ikke eggløsning før mandag formiddag....... men, du verden så godt det skal bli og bli ferdig nå :) Så får det gå enten slik eller sånn, men denne karusellen nærmer seg slutten, og jeg må være såpass ærlig å si at det frister ikke til gjentagelse, selvom vi skulle vinne en million i lotto!

Gruer meg så ille til uttaket denne gangen, da.....husker jo med gru hvor jævlig det var første gangen, og da var situasjonen omtrent lik som nå..... Men, vurderer å snike med meg litt dop hjemmefra, det lille smertestillende man får på Ullevål er jo en vits :( Har noen stikkpiller som jeg fikk sist, tror jeg putter et par i lomma, fnis....:)

3 kommentarer:

  1. Merkelig at de gir så lite smertestillende! Her på Haukeland får jeg beskjed om å ta 2 g (4 x 500 mg) paracet før vi kommer, så får jeg i tillegg oxynorm før uttak. Var så på en snurr sist at jeg sjangla når jeg skulle på do før uttak... OG fnisen... Himmel og hav... Sykepleieren spurte om hvordan jeg hadde det, jeg ga henne tommelen opp, og klarte såvidt å fnise frem et "jævla supert" :-P Så de pillene beit virkelig på meg ja! Kjente mindre under uttak enn jeg gjorde når de satte inn igjen egg... Jeg synes DET var ubehagelig...

    SvarSlett
  2. Oxynorm er forresten et morfinpreparat...

    SvarSlett
  3. Tror jeg fikk Oxynorm på Hausken, og det er det vondeste uttaket ever :S Men, jeg mistenker at morfin virker motsatt på meg, for de gangene jeg har fått det som smertestillende, så har smertene alltid blitt værre... Når jeg etter en stund får f.eks Paralgin så hjelper det mye fortere... Jepp, jeg er litt rar ;-)

    SvarSlett