fredag 5. februar 2010

Ny blogg gitt =)

Fant ut at jeg skulle lage en ny blogg, bare med prøvinga som hovedtema - selvom det blir litt 'utenomsnakk' også..... Men, hovedfokus skal være på prøving, derfor har jeg henta inn de blogg-innleggene jeg hadde i den gamle bloggen min, som omhandler noe i forbindelse med dette :)

Siden den forrige bloggen min ble lagt død i juli i fjor, så har jeg ikke skrevet noe om fryseforsøket som ble påbegynt i august - men, siden jeg fortsatt er her, så gikk det selvfølgelig ikke bra :( Starta med plaster etter samme regime som i mai, men på ul ble det konstantert at slimhinna atter en gang ikke hadde funnet det for godt å la seg stimulere, og hele greia ble avbrutt - igjen.....

Denne gangen fikk jeg beskjed om at nå hadde jeg vært tapper lenge nok, og fått nok skuffelser, så det var på tide å sette sluttstrek og heller starte på en ny stimulering neste syklus! Det var en lettelse på en måte, men samtidig begynte jeg å grue meg for hetetokter og vondt uttak......

Jeg ble også litt i tvil ang jobbsituasjon, for jeg hadde plutselig kommet over en butikk til salgs :D Og det endte med at jeg kjøpte den, kunne ikke la sjansen gå fra meg, tilfelle vi aldri får til å bli gravide......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar