onsdag 17. februar 2010

Ny akupunktør :)


Og det skal jeg si, det var virkelig en helt ny opplevelse!!! Først snakka vi så vidt litt sammen, før han spurte om han kunne få ta en Akugraf-test på meg, det var en test for å klarere hvordan energibanene i kroppen hadde det. Han ville ikke spørre mer, men heller lese av resultatet av testen..... Ja, sa jeg, det kunne jo vært interessant :) Ikke noe vondt eller noe, måtte holde i en metalldings, og så førte han en slags 'penn' med en bomullstupp over forskjellige punkter på håndledd/hender og ankler/føtter. Datamaskinen peip og ulte, og opp kom masse forskjellige tall. Så beregnet dataprogrammet hvor jeg evt har ubalanse i energibanene - jeg var nesten perfekt :D Var ubalanse i stoffskifte, litt høye verdier i lever og nyrer og litt lave verdier på magen/fordøyelsen, men alt i alt var det visst veldig bra, og så godt som perfekt utgangspunkt for ivf/graviditet! Han har holdt på med akupunktur i over 20 år, han er utdannet sykepleier og det første barnet som kom til etter at han hadde behandlet moren er nå 16 år :) Han mente det var tull å komme før oppreguleringa var i gang, og siden jeg starter med sprøyter i dag, mente han det var helt perfekt - særlig siden energibalansen i kroppen min var så god! Han mente at to-tre behandlinger skulle være mer enn nok, så jeg fikk ny time neste tirsdag, så rekker vi kanskje enda en før uttak :)

Og for en atmosfære det var her, noe helt annet enn der jeg starta. Her var det varmt og godt, det var flere madrasser og håndklær, puter under hodet og knærne, tepper over, dimmet lys - ja i det hele tatt veldig behagelig. Han var interessert og rolig - og han mente jeg hadde så positiv energi og livsglede, sånne komplimenter varmer jo! Han brukte tynnere nåler med silikon, han stakk så forsiktig og jeg fikk nåler både i ryggen, magen, armene og bena - men ingen av dem gjorde vondt!!!!! Nå gleder jeg meg til neste behandling, og magefølelsen for dette forsøket er blitt om mulig enda bedre :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar