onsdag 28. april 2010

Argh...

Utrolig hvor følsom kroppen har blitt nå når jeg går på ketolyse :s Søndag spiste vi vafler - magevondt, diare og opp 600g på mandag morgen, ned igjen til det samme som søndag i går, men så spiste vi karbonader til middag og hjemmelaget is til dessert i går - resultat; magevondt, diare og opp 1,1 kilo siden i går morres :@ Jaja, det er vel bare vann, så jeg henger meg ikke veldig opp i det - men det viser jo hvor stor forskjell det kan være på et døgn......ikke rart man kan bli forvirra da!

Heldigvis er ikke min 'offisielle' veiedag før på fredag - så ingen utskeielser før det :)

5 kommentarer:

  1. Jeg har også gått på ketolysekuren - den er effektiv, dessverre klarte jeg ikke å holde meg på den kuren, og kg har kommet snikende på meg, litt etter litt :(
    sv: Det er jo helt forferdelig, håper minsten din ikke hadde vondt pga disse kjertlene - for slik som jeg har det nå, unner jeg ingen, og i hvertfall ikke et lite barn!!

    SvarSlett
  2. Jeg opplevde akkurat det samme på lavkarbo. Men noen ganger så bare MÅ man unne seg litt ekstra også... :sparke:
    Synes du er flink, jeg.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Takk, takk dere :) Trodde karbonader var greit, for vi så på en pakke i butikken og der var det nesten ikke karber - men så valgte vi euroshopper sin, og der sto det ikke no :( Og så ser jeg på lavkarbo.no at man ikke skal spise karbonader i det hele tatt..... Jaja, i dag blir det kjøttdeig med hjemmelaget taco-krydder, hjemmelaget salsa, ost og salat til middag :) Har jo fryseren full av svinekjøtt i alle varianter, etter vi slakta grisene våre før jul.....

    Daima: minsten hadde vondt i starten, men etterhvert var det bare hevelsen som var igjen - den syntes godt på utsida.....etter et par uker var den borte, det er nå flere år siden og han har ikke fått det igjen :)

    SvarSlett
  4. Ja karbonader har ofte potetmel og sånt i seg. Lag heller egne kjøttkaker fra bunnen av med kjøttdeig, egg og en fløteskvett ;)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for oppklarende svar kjære deg!

    SvarSlett