mandag 12. april 2010

Jeg er så glad!!!!

Jeg er så glad, jeg er så glad :) Ringte til saksbehandleren min hos Nav nå, og fikk beskjed om at de trengte ikke å behandle søknaden min om AAP, det eneste vi trengte var å sette opp en ny aktivitetsplan :))) Jeg sa at jeg hadde lyst på skole, og hva jeg hadde lyst på, og så fikk jeg time i morra, sånn at vi skulle sette opp en aktivitetsplan på det! Juhu, da ordner det seg med inntekt ihvertfall, og så får jeg bare håpe at det ordner seg med butikken også.....

Men, jeg ble utrolig letta nå, altså!

Noen ganger er det ål-reit, noen ganger er det ål-reit, noen ganger er det helt ål-reit :)

4 kommentarer:

  1. Ja, nå har det vært mange nedturer i det siste, så var litt godt med en opptur :) Og saksbehandleren min skulle hjelpe meg med litt brainstorming og kanskje finne flere ting jeg kan søke på og evt redigere prioriteringsrekkefølgen :) Men, det haster litt da, for siste frist er 15/4.....derfor fikk jeg hastetime i morra, egentlig hadde hun ikke no før neste onsdag - snille saksbehandleren min :))

    SvarSlett
  2. Oi, har glemt å skrive det her, jo...... Gikk bra hos Nav, får penger framover :D De bare forlenger vedtaket mitt! Ble henvist til opus, og var der i dag - skrev et eget innlegg om det :)

    SvarSlett