fredag 23. april 2010

Jeg krymper ;)

Nå har jeg gått ned 3,7 kg :)

Jeg har også krympet i omkrets, men merker ikke noe særlig på klærne ennå da - enda jeg har krympa 5 cm rundt magen og 4 cm rundt hoftene...... men, der jeg har minka mest, er rundt brystet - hele 10 cm har jeg krympa der :o

I dag blir det en sprekk i dietten vil jeg tro, vi skal kjøre bil i mange timer i kveld og da er det begrensa åssen mat man får tak i langs veien..... Blir ikke tid til noen restaurant-stopp for å si det sånn, vi reiser jo herfra kl 17, så regner ikke med å være hjemme igjen før 24 :s Et restaurantbesøk tar gjerne litt tid også, og jeg skal på jobb i morra tidlig, så vil ikke kjøre hele natta liksom!

Og sånn går nu dagan *fnis*

5 kommentarer:

  1. Såå flink! Skal skjerpe meg også. Jeg vil også krympe!!!

    SvarSlett
  2. Neida, du skal vokse, du!!! :)

    SvarSlett
  3. sv: Takk for svar.. Var hos legen i dag, tok streptokokkprøve (sånn q-tips i halsen) og crp - og ingen ga utslag!! MEN, jeg har hovne lymfekjertler på ene siden av halsen, så det var nok dem som gjorde at jeg hadde så vondt. Fikk ingenting for det heller :( Men, har fått beskjed om å ta smertestillende om det ble for gale.. Skal heldigvis videre til ØNH-spesialist.
    Om det hadde vært kyssesyke - skulle ikke en av prøvene jeg tok idag slått ut?

    SvarSlett