torsdag 8. april 2010

Nå skal det slankes!

Seriøst - nå skal vekta ned altså!!!!! Jeg er så lei av å hate kroppen min, ikke for det, jeg syntes jeg var tjukk den gangen jeg levde på en halv brødskive og en yoghurt om dagen og veide 50 kg også - men seriøst, nå har jeg ikke veid meg på ett år, men bare et par av olabuksene mine kommer seg over rumpa nå :( Nå bare MÅ jeg gjøre noe med det, for jeg blir bare mer og mer frustrert for hver dag som går!

Ikke fatter jeg hvordan jeg skal få det til, da, for jeg er jo så kresen og lat, og helst skulle jeg gått ned ti kg det første døgnet for ikke å miste tålmodigheten - men heldigvis har jeg funnet en 'vektklubb' som jeg kan hente litt motivasjon fra, kanskje det gjør susen og at jeg for første gang i mitt liv vil være komfortabel i shorts til sommeren?

Jada, jeg har hørt tusen ganger at 'du er da ikke tjukk' - men halloooooooo - jeg er mye feitere enn det som synes når jeg går med telt på meg, da synes jo bare pinglebeina fra litt over kneet og ned - der er jeg jo ikke tjukk *hehehehe* Men, seriøst, jeg er nok tjukkere enn det som er sunt for helsa gitt, så må både for min egen del og for unga sin del begynne å tenke på helsa, min biologiske mor døde jo av blodpropp i hjerte som 47-åring, og hun var litt små-lubben, men langtfra tjukk, jeg vil gjerne leve litt lenger enn 9 år til :)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Ser at du også er "prøver". Det samme er jeg og min mann. Jeg måtte gå ned i vekt for å få lov til å få assistert befruktning, og lurte veldig på hvordan jeg skulle klare det. Da gikk jeg inn på vektklubben.no - som er et forum til tilhengere av Grete Roede metoden. Jeg har prøvd mye rart, men denne metoden er det eneste som har hjulpet meg. Har aldri vært på kurs, men på forumet kan man få hjelp av folk som har vært på kurset og man kan lære hele "metoden". Man spiser nesten det man vil, men tenker kalorier. Jeg har nå gått ned 24 kilo på et år uten å ha dietter, men heller å endre livsstilen.

    Tenkte jeg ville anbefale det for deg:)

    Hilsen fit-for-life

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips :) Og så flink du har vært!!!! Masse lykke til med prøving, jeg krysser fingre og tær for dere *klemmer på*

    SvarSlett