tirsdag 6. april 2010

Påsken vel overstått =)

Ja, da har hverdagen innhentet oss igjen.....om det er bra eller dårlig vil tiden vise ;)

Unga kom hjem i går, etter over en uke hos pappa'n sin - vesla kom hjem til nyrydda og strøkent rom, minsten til et helt nytt rom - og begge sa de var fornøyde, så får vi se hvor lenge det varer :)) Neste helg skal vi gjøre ferdig tv-stua oppe og rommet til eldstemann - og etterhvert flytte kontoret opp til det som engang var kjøkken til leiligheten der..... skal legge inn bilder etterhvert, jeg har holdt på i 12-13 timer om dagen hele påsken, for å få alt strøkent der oppe - gudhjelpemeg hvor mye dritt som kan samles i skuffer og skap :o Men, jeg skal nok ikke si så mye, for jeg var akkurat sånn sjøl når jeg bodde hjemme :$ (det behøver jo ikke unga å vite noe om!)

Jeg skrev også avtaler i går, om at unga skal rydde rommene sine hver kveld før de legger seg, at de skal gjøre lekser hver dag når de kommer fra skolen - før de får gå og gjøre noe annet, og at de får en prøveperiode nå med litt senere leggetid.... Skulle skrive ut på jobben i dag, men så har det skjedd noe med mailen min i går, så jeg har plutselig ikke avtalene her...... får ta det når jeg kommer hjem da :)

Ellers har det snødd og snødd i hele påsken og i dag også..... Lurer på når det skal bli slutt på denne vinteren?! Jaja, får ta en ting om gangen - først får jeg få avklart med utleier og med Nav ang butikken og så får vi se :)

3 kommentarer:

  1. huff, MER snø?! Her har det bare regna, men søndag og mandag var det knallsol og nesten 10 grader *dåne*

    SvarSlett
  2. Haha, her snødde det til morran i dag, så ble det sludd og regn her nede i sentrum - hjemme er det nok fortsatt snø, vi bor i nesten 600 moh, så det er som regel litt forskjell :)

    SvarSlett
  3. Vel overstått påske, Flippy. Ser ut som at dere har vært effektive og flinke i Påska. Er ikke alltid der er så lett dette med adopsjon, nei, selv om man har lyst. Håper du og Gubben kommer til en løsning som dere blir fortrolig med i alle fall!!
    KLEM.

    SvarSlett