mandag 22. november 2010

Nevrolog :)

Lillehammer sykehus hadde fått rekvisisjonen min, damen i resepsjonen kikket litt på den, sa at hun måtte konferere med noen før jeg fikk vite ventetiden - og et kvarter etterpå ringte hun tilbake og sa jeg fikk time neste mandag, altså om en uke :) På hjemmesiden deres står det at det er ca 14 ukers ventetid på time, så kanskje de syntes jeg hadde gått lenge nok nå......har jo gått sånn siden slutten av juni :S Endelig skal jeg få et skikkelig svar ihvertfall, på nevrologen jobber de jo bare med sånne ting, kontra fastlegen som knapt vet hva en prolaps er..... Gleder meg til mandag, enten utfallet blir slik eller sånn - så får jeg ihvertfall snakke med noen som vet hva de snakker om :D

4 kommentarer:

  1. veldig smart :) lykke til på nevro pol :)

    SvarSlett
  2. Superdupert at du fikk time så snart! Lykke til!!

    SvarSlett
  3. Takker og bukker :) Ja, legen hadde skrevet at jeg måtte få time før jul, og så fikk jeg det så fort - men er litt skeptisk også da, kanskje det er mer alvorlig enn jeg har trodd :o hadde mareritt i natt, om at jeg måtte operere og så gikk noe galt, så jeg ble permanent lam i hele venstresiden......Krysser fingrene for at dette ikke er en sanndrøm :)

    SvarSlett