lørdag 27. november 2010

Og dagene går og går...

I morra er det første søndag i advent - lurer på om jeg skal finne fram noe stæsj? Vet ikke helt hvor jeg har julepynt og sånn, men tror gardinene ligger i et skap på soverommet, og pynten er vel forhåpentligvis i kjelleren - den største spenningen er vel om musa har spist opp det meste :))

Ellers nærmer det seg med nevrolog-timen nå....og 'ny' bil har jeg også fått :D Bytta bort Peugeoten med en Audi 100 Avant :)) Så, da er det bare å slenge på seg pelsen og cruise rundt i jålebilen :p

Ikke så mye mer å melde herfra om dagen, knasker p-piller og venter på at 12. januar skal komme, sånn at jeg kan starte på Synarela og plutselig så er det uttak :o

Men, først er det nakken som skal fikses (håper jeg) og så blir det jul - og så blir det prosjekt kjærlighetsbarn <3

1 kommentar:

  1. Grattis med ny bil! :D
    Håper nakken, advent og jul fikses, vi har hengt opp adventsstjerna i dag. :) Går fort til dere kommer i gang med forsøk igjen dere også nå!

    :klemme:

    SvarSlett