mandag 15. november 2010

Uvi....

Jadda, det var vel bare det som mangla nå :p Eller, kanskje en liten influensa også, for det har jeg ikke hatt siden 1996..... Jeje, har ihvertfall fått bestilt resept på antibiotika - for jeg spiser jo ikke no særlig piller om dagen, så synes det er greit å få noen til *fnis*

Får satse på at vi rekker å hente resept, hente piller på apoteket og kjøpe oss vinterstøvler...... hadde ikke noen farsdagspresang i går, siden jeg ikke har fått kjøre bil på over en mnd, men fikk vesla til å tegne et par støvletter og skrive gavekort på Økonomisko, så fikk han det :)) Ingen av oss har fôra støvletter, så da fant jeg ut at det måtte være en grei presang!

Ellers har vi fått to sverddrager-babyer i akvariet - rettere sagt, de har vært der noen uker, men nå begynner de å bli større og har fått farge :)

5 kommentarer:

  1. æsj da!! uvi er no dritt :nemlig:

    riktig god bedring snuppa! drikk masse vann og styr unna sukker (inkl juice og frukt) så går det fortere over :)

    har litt erfaring med uvi annenhver måned til jeg fikk noen forebyggende piller av legen ;)

    SvarSlett
  2. God bedring!

    Og grattis med de nye "familiemedlemmene"! :D

    SvarSlett
  3. Takk-takk dere *klemmer på* Har laaaaaang erfaring med uvi, selvom det har blitt mer og mer sjelden de siste årene ;)

    SvarSlett
  4. off, håper det går fort over :klemme:

    må legge ut bilde av bebisene da :D

    SvarSlett
  5. Haha, de er så små og sjenerte at det er klin umulig å få tatt bilde av de enda :))

    SvarSlett