mandag 1. november 2010

Da var regime klart :))

Starta med p-piller på lørdag, skal bruke de 28+28+19 og ringte Hausken i dag. Der ble vi enige om spraystart 12/1, sprøytestart 26/1 og så ul den 4/2. Da skulle det tilsi uttak/innsetting uka etter - som blir i uke 6 :))

Det blir i såfall min 6. innsetting (og det i uke 6 )og gubbens 9., så nå synes jeg det er på tide vi får to blå - ikke minst er det også bare en uke før jeg blir 39......og det morsomme er jo at kanskje termindatoen blir f.eks 1. november - som jo er i dag ;) Neida, jeg er ikke i overkant opptatt av tallmagi...... Akkurat som det har hjulpet tidligere, liksom :p

3 kommentarer:

  1. Da har jeg lest hele bloggen din, og jeg forstår at du lever som på en berg og dalbane... du er heldig som har en fantastisk mann og noen herlige barn, og så håper jeg at dere snart kan glede dere over et fellesbarn også.. nesten så en annen får dårlig samvittighet over å lykkes på første forsøk i sine graviditeter. Lykke til!!

    SvarSlett