tirsdag 8. november 2011

Liten oppdatering =)

Jepp, i går og i dag har jeg vært på kurs med jobben =) I morra er det personalmøte hele dagen, så jeg har vært på hotell i Lillestrøm siden i går - og skal hjem i morra :) Bor her sammen med ei kollega fra Stavanger, hun er kjempekoselig, og vi har rom nesten rett over gangen for hverandre, hun mot gata og jeg mot bakgården... Hvert vårt dobbeltrom, så har goooood plass, hehe.

Har bestilt meg en iPhone via ebay, en hvit iPhone 4 16 GB - håper den kommer fort til Norge =)

I tillegg har jeg bestilt et silikondeksel og billader til den - tilbehøret kom på ca 16 kroner inkl frakt =)

Fra jobben har jeg fått iPad i dag - det morsomme var at den var jammen hvit den også, hehe, så da vil den jo stå i stil til telefonen ;-)


Så har jeg fått vite at jeg antagelig får en Mitsubishi Fuso som arbeidsbil, men den er fortsatt til bygging, så vet ikke når jeg får den... Estimert først til 1. januar, men de bygger visst for fullt, siden jeg allerede har C1-lappen, så det gjenstår å se om jeg får den ganske snart :)

Min blir hvit da, med firmaets logo på hele skapet :)

Det var litt av hva jeg driver med om dagen, full rulle med kurs og opplæring, altså! Det vil fortsatt bli mye opplæring i Oslo-området, så det er mulig det blir flere hotellovernattinger, sånn at jeg slipper så lange dager som det blir med nesten 5 timer kjøring bare for å komme att og fram... I morra får jeg antagelig vite hvilket område jeg blir ansvarlig for - har fått hint, men det er forandringer for tiden, så ikke noe er helt avklart... Men at det blir i området Oppland fra dalstrøka i nord, Ringsaker i øst, til Minnesund i Sør og Fagernes-Hadeland i vest :) Spennende!!!

Har forresten fått mine helt personlige visittkort og mobiltelefon også - det blir mer og mer virkelig at jeg har fått meg jobb, mangler tre gensere og en cardigan - ellers har jeg fått to bukser og ei jakke :)

Ellers kom jo Panduro til oss på fredag, så nå er flokken komplett!
Villemo, Wilma og Panduro



2 kommentarer:

  1. Svarer deg her også:

    JAAA! Endelig skjer det noe! :D
    Jeg sa at jeg NEKTET å gjennomføre gastroen UTEN narkose, og da fikk jeg vilja mi. Så lenge man står på sitt og er veldig sta, så får man det man krever.

    Herlig å høre at du har en god følelse for oss <3

    SvarSlett
  2. Herlig damene <3 Ja, jeg har en skikkelig godfølelse for dere :)

    SvarSlett