søndag 13. november 2011

Tøfler =)

Jeg lovte for en stund siden, at jeg skulle legge ut bilder av tøflene jeg strikket, og nå har jeg fått rota meg til å ordne bildene :)

De store tøflene er ca str 40, jeg har tovet dem to ganger for å få den størrelsen, kan sikkert tove et par ganger til for å få de mindre. De minste tøflene vet jeg ikke størrelsen på, men de er små :)

Først starta jeg med å strikke ruter:


Så måtte det monteres:



Og her er resultatet etter to omganger i vaskemaskin på 95 grader :)



Oppskriften jeg brukte var denne:


Kanskje blir dette premie i en fremtidig giveaway? :)

4 kommentarer:

  1. Så flink du er, dei var kjempe fine....eg blir gjerne med på ein slik giveaway :D

    SvarSlett
  2. De så skikkelig deilige ut! Elsker tova-ting, og vi blir gladelig med om du skulle ha give-away med dette som premie. :D

    SvarSlett