tirsdag 15. november 2011

Vinnere av giveaway fra Lotusbarn =)

Jepp, da var det på tide å trekke ut vinnerne av giveawayen =)

Jeg brukte som vanlig random.org og de som deltok var:

Lodd 1, 2 og 3: Upsidaysi
Lodd 4, 5 og 6: Cilie
Lodd 7, 8 og 9: HildeM
Lodd 10, 11 og 12: Dancing

Vinneren av Caboo ringsjal ble....












Lodd nr 1 - UPSIDAYSI - Gratulerer :)


Vinneren av en pakke med Aden+Anais-tepper ble....












Lodd nr. 9 - HILDEM - Gratulerer :)


Håper det blir stas med premiene, og at dere får bruk for dem!
Send meg navn og adresse på livetslekogalvor@gmail.com så skal jeg ordne med Lotusbarn så pakke kommer i posten :)

5 kommentarer:

  1. Neeeeei er det sant!? Så utrolig moro! tusen hjertelig takk altså! Nå ble jeg så glad at tårene triller! Skal sende deg navn og adresse i morgen, er innom fra mobilen nå på sengekanten.

    Nok en gang tusen takk!

    Klem fra Upsidaysi

    SvarSlett
  2. Hei. Tenkte jeg skulle tipse deg om at giveawayen min er i gang. :) Men du har god tid på deg. :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk!!! Tusen, tusen takk! Mail er sendt!

    God helg snille du!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei kjære deg :)
    Ville bare si at jeg nå har startet en blogg her også der jeg er "anonym" for en periode:)
    * Er forresten minveitilbake.blogg.no som skriver denne kommentaren hehe..
    klemmer

    SvarSlett
  5. Lykke: jeg kommer ikke inn på den bloggen...

    SvarSlett