lørdag 26. november 2011

Litt sløv om dagen...

Blir liten tid til blogg, når man er opptatt med jobb... Men, lover å komme sterkere tilbake så fort jeg får lastebilen og kan planlegge dagene mine på egenhånd, ikke måtte være avhengig av andre jeg kan kjøre med :) Regner med å få en dato til bilen mandag - sa sjefen i går ihvertfall!

Ellers leter vi med lys og lykte etter et sted å dra på bryllupsreise/familieferie i vinter, mest sannsynlig blir det Egypt i januar, men har ikke avgjort om det blir Marsa Alam, Hurgada eller Sharm el Sheik, foreløpig heller vi mest til Marsa Alam :) Det blir vår julegave til oss selv (og litt bursdagsgave), og fra pappa'n min, som alltid stiller opp og spleiser på gaver <3

Så, her går dagene unna, rekker ikke å gjøre halvparten av det man skulle føles det som, men sånn er det bare... Har nå gått ned 4 kilo siden sa'en uten å gjøre noe som helst for det, så er bare et par kilo igjen - håper de forsvinner før julebordet :-D

Og på torsdag var det kinopremiere på filmen jeg var statist i, det var moro, rød løper og greier - og jeg havna til og med på bilde i avisen...sååååååå flaut!!! Var sjefen til mannen som hadde sett det, tror jeg, for vi har jo ikke avisen ;-) Jaja, linselus - minsten var i en annen avis tidligere i uka han også, mens vi alle florerte på FB på bilder tatt under premieren... Godt at de man kjenner bor langt unna og ikke leser lokalavisen her, så slipper man å bli konfrontert med trynet sitt hver gang man møter noen ;-)

Edit, da er turen bestilt - det ble Marsa Alam i Egypt - de har 365 soldager i året og 24 grader i januar :))) Blir noe annet enn det drittværet vi har hatt her i 2011, og siden dette året starta bedritent og har hatt mange nedturer, så satser vi på ny frisk for 2012 og en knallstart med finvær og ferie :)

1 kommentar:

  1. Hei snuppa!

    Tusen takk for omtanken og kommentaren på bloggen vår. Er for tiden litt langt nede, det var værre enn vi hadde trodd å få det svaret vi fikk på fredag.
    Vi vet at du bryr deg om oss, og det varmer masse! Setter utrolig stor pris på den kontakten vi har fått, og hjelpa du har gitt oss <3

    Nå skal vi bare forsøke å finne tilbake til oss selv....

    Varme klemmer fra Tuppen & Lillemor

    SvarSlett