fredag 2. desember 2011

Advent =)

3 kommentarer:

  1. Det blir endel pakker når man lager til to...
    Her i huset kuttet vi ut pakkekalenderen i år.

    Syns det ble for mye pes, og ungene blir vanskeligere å handle til jo eldre de blir, med mindre man bare handler godis, noe vi ikke har hatt for vane. Men til tross for at pakkekalenderen ble droppet i år, er de strålende fornøyd med Haribokalenderen. :)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg handla bare to sånne "bøtter" med 24 godiser i på Nille, og ferdige blåfjell-poser, om det er en kjærlighet på pinne eller en sjokolade hver dag, går for det samme - og de sjokoladekalenderne som var igjen i butikkene her koster mer enn jeg betalte for dette :) Er bare andre året vi har pakke-kalender, dette er den som mamma laget til lillebroren min og meg da vi var små, jeg fikk den av pappa i fjor :)

    SvarSlett
  3. Svarer deg også her:
    Har verdens dårligste hukommelse når det kommer til mensen! For å klare å holder rede på spotting og blødninger MÅTTE jeg lage en slik kalender, og vi er begge veldig glade for at vi har denne kalenderen! Er ikke bare-bare å holde rede på mensen når man er to stykker som blør. Eller, nå er jeg alene om å ha mensen i huset...

    Men husker du virkelig ingenting om hvordan den har vært etterpå? Jeg velger å tro at det er normalt at det er mer smertefullt nå og ha masse levra blodklumper, siden de stakk så mange hull i meg....

    Kalenderen viste seg nyttig også når vi var på første konsultasjon på Haugesund Fertilitetssenter. Da legen spurte om syklusen min la jeg bare frem kalenderen, så fikk han regne og vurdere selv. :D

    Vi gleder oss til å lage likøren, for er det noe som skaper julestemning i huset, så er det virkelig den kaneldufta! Og vi gleder oss til å dele den med dere og høre om resultatet hvis dere lager den selv. :D

    SvarSlett