tirsdag 20. desember 2011

Det går i ett...

...om dagen, så da blir bloggen dessverre forsømt :( Reiser hjemmefra omtrent før fuglene fiser og er hjemme igjen langt etter middagstid, men snart er det litt julefri og om ikke lenge er det Egypt-tur også, så da blir det sikkert litt flere oppdateringer :)

Har vurdert å høre med pappa om han kan bo her mens vi er i Egypt, så trenger vi ikke tenke på kennel, saue-passer og ikke minst at pusene fryser i kaldt hus... Vi får se hva det blir til, han og broder'n kommer på middag 2. juledag, så snakker med han om det da :) Vet ikke helt hva jeg skal servere, for gubben jobber, så jeg må fikse maten så den er klar når han kommer hjem utpå efta'n - ellers blir det ikke middag før sent på kveld ;-p Kanskje det blir kalkun? Gubben og jeg er jo alene på nyttårsaften, så da er det ikke nødvendig med kjempemasse mat, liksom, og kalkun er jo så godt!

Har forresten vært på julebord for første gang siden 1994 - og for første gang uten partner...joda, greit nok, en stund, men så ble det bare stuslig... gikk og la meg før kl 1, ble dårlig i magen fordi jeg spiste noe jeg ikke tålte - selvom jeg hadde gitt beskjed, så var det likevel sneket seg med noe rusk :( Men, det positive med det, var jo at jeg bare drakk et par glass vin og en drink, så jeg var frisk som en fisk når klokka ringte på morra'n og det var på tide å komme seg hjem igjen :-D

Ellers har jeg fått det meste jeg trenger på jobben nå, mangler vel bare bilen - og den skal være på plass i løpet av denne uka, så skal det bygges hyller og sånn inni, så første uka i januar har jeg den nok! Må bare finne et sted den kan stå parkert, for jeg orker ikke å styre med kjettinger hver dag for å komme meg hjem...tror jeg...får se :) Mulig det blir å leie et lager i nærheten, og da kan den muligens stå parkert der mens jeg er hjemme til lading ;-)

Ja, det var en liten oppdatering herfra - jula nærmer seg med stormskritt, og jeg måtte plutselig kjøpe noen presanger likevel, men er heldigvis nesten ferdig - og så må vi få tak i juletre...må nesten ha det når unga er hjemme i jula - i fjor gadd vi ikke, for da var unga hos faren sin og så reiste vi jo til Gran Canaria på nyttårsaften :) Så, vi snakka om å kjøpe edelgran eller furu i år, så slipper vi at kattene og bikkjene drar med seg barnåler rundt i hele huset :-s Så kommer juletreet inn lille julaften og åker ut igjen før nyttår, så fort unga reiser til pappa'n sin! Får vel ta ribba ut av fryseren i morra sånn at den kan tine langsomt i kjøleskapet, fløte er i hus - resten mangler...

Nei, nå får man vel ta natta, skal opp igjen og kjøre til Kvitfjell i morra, samt Lillehammer og kanskje Øyer - og kjenner jeg jobben rett nå, så dukker det vel opp noen haste-besøk også, så jeg må til Brumunddal å hente varer på lageret der ;-)

Koser meg forresten med iPhonen fortsatt, har lært nye ting, så nå mangler det bare å finne ut hvordan jeg får bluetooth til å funke til/fra andre enheter, men har ikke stressa med det, de siste bildene jeg har lagt inn her i bloggen er tatt med iPhone og sendt som mail direkte til bloggen :)

Sånn går nu dagan - håper dere bærer over med meg?

Fikk forresten flott pakke i posten her om dagen - tusen takk i bøtter og spann til Min vei tilbake <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar