fredag 5. juni 2009

Fredda'n igjen!

Har hatt en skikkelig dritt-dag i dag, egentlig, men samtidig veldig god Men, jeg ble nesten redd meg sjøl, da jeg bakte sjokoladekake fordi vi har feiret eldstesønnen i kveld, og så ble kaka ødelagt da jeg skulle ha på sjokolade-kremen....datter'n satt ved kjøkkenbordet og maste, og da klikka mor og herpa hele resten av kaka og kasta den Jeg som ikke eier temperament, he he, datteren ble lettere sjokkskadd, og jeg satt og sippet hele veien for å hente eldstesønnen som bor hos faren - bra jeg var alene i bilen Tror kanskje at påkjenningen med over et halvt år med forventninger, oppturer, nedturer og medisiner setter spor..... Snodig episode ihvertfall, håper det var første og siste gang - så kan jeg le av det nå altså, det blåste liksom over når tårene kom.... Men, akkurat da, hadde jeg ikke håp for noe

Ellers ble sønnen litt skuffet over at det var så mange som ikke kunne komme i bursdagen hans - av 11 innbudte, kom bare to..... Men, kaker ble det åkke som! Han fikk plutselig vondt i hodet, magen og ble kvalm da gjestene skulle gå hjem, men med en Paracet og gutte-klubben-grei på kjøkkenet med bensinbil, så er han fin igjen nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar