torsdag 11. juni 2009

Sove?

Trøtt, trøtt, trøtt - argh, trøtt som ei strømpe, men får jeg sove? Neeeeeida, knurr....

To timer igjen til jeg kan begynne å plage unga, he he, men fram til da så må jeg finne på noe å bedrive tiden med - men det må være stille da, så jeg ikke vekker noen ;)

Er inne i en sånn periode nå, hvor hjernen jobber overtid, hvor tankene tar meg ut på vanvittige reiser, hvor fantasien når nye høyder og alt blir tolket, vridd og vendt på :( Lenge siden sist, så skal vel ikke klage - og det gjør jeg jo heller ikke, selvom jeg skriver det her, eller?

Men, jeg blir ganske imponert over alle de tingene hjernen kan komme opp med, bare for å forvirre altså! Skjønner ikke hvordan den får det til?! Det er jo ikke logisk halvparten en gang, og den andre halvparten er helt urealistisk *fnis* da var det ikke mye igjen, gitt....

Ute er det lyst, men i hjernen min er det full storm og bekmørkt, hva gjør man så med det tro? Jo, man later som alt er greit, for det er så fint - da slipper man å konfrontere noen, eller skape konflikter... *akkurat som ikke hjernen klarer å lage masse konflikter helt på egenhånd* Trikset man har lært seg etter mange år, er å ignorere tankene - det funker stort sett ikke altså *humre* Men, jeg har blitt en jævel til å ikke si hva jeg tenker da, og det er jeg litt stolt av. For som regel kommer det ikke noe godt ut av å dele, når hjernen er som en høyeksplosiv landmine uansett. Det som føles så ekte og rett da, er jo ikke det, må vite - det er en illusjon, laget av gammal moro og nye utfordringer ;) Og jeg vet utrolig godt hvordan jeg skal få det til å forsvinne også, men så var det metoden da - helt feil den også *sukk* Men, er det ikke noe i at "målet helliger midlet" eller noe sånn? I såfall kan jeg ta en drink eller fem, eller kanskje ti - eller tjue :o i helgen, og starte på ny frisk på mandag :D Joda, alle vet at alkohol ikke løser noen problemer - men jeg har ikke problemer som trenger å løses, bare masse tanker som er helt unødvendige..... og alkohol fikser det hele enkelt og greit! Ikke plager jeg noen med ei fyllekule en gang eller to i året heller, vel? Hvis det gjør meg så snill og god resten av året *ler høyt* Mjau, mjau, male male, purr purr :)

Ble dette mye fjas og pjatt? JA, men hadde jeg det moro når jeg skrev det? JA, og jammen forsvant det noen minutter i samme slengen, så nå er det bare 1 time og 50 minutter igjen til jeg kan vekke noen ;))

Lurer på hvor tankene kommer fra jeg? Kan man bestemme hva man skal tenke på, eller hvem er det som bestemmer dem? Hvor kommer de fra? Hvor skal de? Har de noen misjon i det hele tatt, eller er de en test for ett eller annet? Hvem kan svare på det, og evt hvorfor kan noen svare og ikke andre? Ho ho, dette var dypt gitt, som å være midt ute i Mjøsa, ikke at jeg noen gang har vært der altså, kanskje det er ganske grunt der? Hmmmm, vil det da si at tankene mine var grunne i såfall?

Og hvor lenge flasser man etter man har blitt solbrent? Hvilken hensikt har flassen, og er det forskjellig fra person til person - eller er det en standard periode? *knis* Det er ikke bare vaktlene som har adhd eller går på speed her for tiden altså, humoren min jobber på spreng sånn at tankene blir slått og holdt nede - akkurat som gresset, eller kvinnfolk i følge gamle menn *hæhæhæ* sååååå morsom, liksom :p

Men, seriøst, har det noe for seg å la de negative og destruktive tankene få ta opp tid, tro? Er det liksom meningen at man skal la de være der, for å komme styrket ut av det eller noe sånt? Jeg klarer liksom ikke å se noe positivt i å gå i kjelleren, når det man trenger er i 1. etasje, eller no, på en måte *her skulle det vært en "funderer"-smiley" eller noe sånt*

Nå har jeg klart å bruke opp 25 minutter på bare svada, så hvis det i det hele tatt er andre enn meg sjøl som leser dette, så vær så snill, ikke bli fortvilt - smil og vær glad for hver dag som går, osv.

Nuh, skal jeg logge av pc'n og late som jeg ikke sovner den 1,5 timen som er igjen før jeg må opp! Eh, før jeg skulle stått opp, jeg har jo strengt tatt sittet oppe (eller nede - ettersom man ser det) i hele natt.... Tante-pus er i angrepsmodus her, så får sette bort pc'n før han tilter helt - han skal tross alt til dyrlegen igjen senere i dag, kan jo ikke risikere at han blir gal før den tid ;)

Sjangla-bangla, og til helga vil jeg på fest/ha fest/late som jeg er på fest ;)

Ps, for de som evt måtte tvile - jeg er fullstendig edru og sånn nå, altså, men kanskje litt i overkant trøtt.....men, det går jo over etterhvert - trur eg!

Har du lest helt hit? Og jeg trodde det var jeg som holdt på å bli gal? *Tjihi* Det må være en tillitserklæring i såfall, at noen er så glad i meg at de gidder å lese så masse svada - eller er det ren nysgjerrighet eller underholdnings-trang? Hu hu, uansett - GRATULERER, Tusen Takk og ha en fin dag! *Kosemose-klemmer*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar