mandag 8. juni 2009

Ny uke =)

Da var det ny uke og nye muligheter/utfordringer :)

Starter grått og trist ute, jeg så feil på klokka så unga fikk det litt travelt med å rekke skolebussen....men det gikk så vidt :)

Helga var i grunn fin, selvom storebror var skuffa over oppmøtet i bursdagen sin.... Men, det kan ikke passe for alle hver gang, og han har jo feiret to ganger hos faren sin! Han var fornøyd med gavene også - og siden den gamle mobilen hans driver og konker ut (tar ikke i mot lading) fant vi ut at han kunne bruke noen av bursdagspengene sine på en ny :) Saumfarte nettet i går, og kriteriet han hadde var at det var Sony Ericsson og at det var skyvetelefon - så vi endte opp med en SE W595, jeg skal ringe Elprice etterpå, for det var der den var billigst! Bare viderefører det abonnementet han har, for bindinga på han har gått ut for over et halvt år siden :) Bare håper at de har den inne nå da, så ikke skuffelsen blir for stor.....Han ville helst ha blå, men den var 1000 kr dyrere enn de andre fargene :o skikkelig logisk liksom, neppe! Da endte vi opp med svart i stedet - det må da bli bra? Bare de har det da, ellers får jeg bestille på nett og håpe den kommer i posten før helgen....

Tante-pus har holdt seg inne i det siste, synes ikke han mister like mye pels, men han er rimelig hårløs nå :D Skal til dyrlegen igjen på torsdag! Har ikke blitt ferdig med gjerdet til beitet heller, men det er da så kaldt og uggent om natta enda, at jeg synes ikke det er noe stress. Er jo bare våre hester som skal gå på det beitet fram til midten av juli uansett, så det haster ikke for vår del - selvom vi ikke har noe høy igjen her da.... men, det er jo gress ute altså - ihvertfall litt igjen :)

Fikk brent noen mp3-cd'er i går, og flere skal det bli, jammen kjekt med 150 sanger på en cd i stedet for bare noen få.....bare synd at de siste sangene ble litt hakkete, så må nok ta noen færre for å få bra nok kvalitet på alle :) Går jo fort å brenne da, så det er ikke noe problem - må bare få igjen bilen min nå, så jeg får hørt musikk når jeg kjører - har ikke anlegg i Manta'n og med ipod blir det liksom ikke det samme :-/

Sånn, da var hjertesukkene i boks og jeg får se å få ut finger'n sjøl :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar