tirsdag 2. mars 2010

Egguttak

I går ble eggene hentet ut - jeg ba om mer smertestillende denne gangen, og fikk 2g Paracet + en Paralgin Major, de fikk litt ekstra tid på å virke, fordi brannalarmen gikk på Ullevål :) Men, uttaket var ikke like vondt som de to andre gangene, selvom jeg svimte av et øyeblikk etter jeg var ferdig..... Resultatet ble 13 egg, altså det samme som første gangen :D Formen var fin helt til vi kom hjem, da fikk jeg veldig vondt - tror faktisk at de værste smertene var luftsmerter...... Sov ganske dårlig i natt, men våkna til strålende sol og bare -5 grader ute :)

Akkurat i det gubben gikk ut døra for å reise i butikken min, ringte de fra Ullevål - svømmerne har vært flinke i natt og befrukta 6 av eggene, ny rekord for oss!!!!! Jippi - denne gangen MÅ det jo bare gå bra, har fortsatt en godfølelse, men tviler på at det blir tvillinger da (som jeg har drømt flere ganger) siden vi antagelig bare får inn ett egg..... Men kanskje det blir noen på frys denne gangen også? I såfall har vi en backup, eller til søsken ;)

Jeg har tro på at det er multivitaminene og tranen gubben har tatt, som har godgjort svømmerne, så gjenstår det å se om Lifeline Gravid og akupunktur hjelper gullegget til å holde seg i livmora fram til november...... Nå skal jeg straks til akupunktøren igjen, og i morra håper vi at minst ett av eggene er i storform og klar for å settes inn i livmora!

Nå er det skikkelig spennende her :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar