fredag 29. oktober 2010

Sorry altså!

Jeg er så sløv om dagen..... Men, så har jeg ikke så mye å melde heller da, for her på sofaen skjer det ikke mest spennende :s

Måtte si fra meg støttekontakt-jobben, siden legen mente det ikke var noen vits i å fortsette, da det fort kan ta et halvt år før nakken blir bedre :( Hadde jo ikke skrevet kontrakt med kommunen enda heller, og de er ikke akkurat overinteresserte i å skrive kontrakt hvis man allerede er sykmeldt liksom..... har ikke fått sykemelding, da, for jeg tenkte det ikke var noen vits......men, skal på møte hos nav neste uke, så får høre med de. Får jo ikke kommet meg på forelesninger og gruppemøter med skolen heller, så det spøker med hele greia :( Lå og tenkte i natt, og da fant jeg ut at hele dette styret nok starta i sommer når jeg ryddet ut av butikken - da hadde jeg jo også en uke på sofaen med umenneskelige smerter, men trodde jo bare jeg hadde strekt ett eller annet...... Det vil altså si at jeg nå har gått sånn siden slutten av juni, uten å ha blitt bedre - så da spøker det vel......har inntrykk av at de som blir bra av seg sjøl blir det innen 4 mnd......

Lei av å ha vondt nå, og ikke få lov til å gjøre noe! Ikke for at jeg ikke er vant til å ha vondt, for det er jeg - men jeg har jo alltid klart å gjøre ting likevel, nå får jeg ikke lov å prøve en gang :(( Dagene blir utrolig laaaaaaange...... Slutte og røyke skulle jeg og, men det er lettere sagt enn gjort når jeg ikke kan gjøre noe som avledning......tenker jo ikke mindre på røyken liksom, når man bare ligger på sofaen :S

Jaja, sånn går no dagan - noen dager er jeg litt optimistisk, andre dager er jeg så langt nede at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal komme meg opp igjen......litt (veldig) lei av all motgangen nå, altså - men, det må vel gå over en eller annen gang, eller?

Så må jeg beklage til alle dere som følger meg, og som har egne blogger; jeg leser og følger med på dere, men er blitt elendig til å kommentere - UNNSKYLD altså, jeg skal skjerpe meg framover!

6 kommentarer:

  1. Kjempe kjedelig å bare gå sånn :(
    Håper du finner noe å gjøre på sofaen :)
    Fortsatt god bedring!

    SvarSlett
  2. Huff føler med deg. Jeg har skikkelige bekkensmerter og det er DRIT kjedelig å bare sitte her dag ut og dag inn. Kan jo ikke dra og handle i helga for jeg klarer jo ikke å gå da.

    Hadde man vært syk med feber eller sånt så orker man jo ikke annet enn å ligge i senga og sove, men når man er frisk ellers så er det skikkelig kjipt å ikke kunne gjøre noe :/

    SvarSlett
  3. Vet du hva, jeg synes ikke du skal behøve å si unnskyld for ikke å ha blogga nok, jeg. Jeg liker å tro at det er bloggeren som gir av seg selv, og at leserne er heldige som får lov til å få av deg. Så takk for at du gir så mye av deg selv!

    Ha god bedring og husk å ta godt vare på deg selv! Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Huff, Flippy dette hørtes ikke greit ut :( Så utrolig leit at du må gi slipp på både studier og jobb.

    God bedring! Ikke ha dårlig samvittighet for noe som helst! Ta godt var på deg selv!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  5. Åe, dere er så gode, damer *klemmer masse på*
    Noen dager er nakken ganske fin, og da er det hardt og bare se på alt som burde gjøres......men sånn som i dag er den vond, og da er det egentlig slitsomt å sitte, men samtidig gjør det mye vondere å ligge.....jaja, en eller annen gang går det nok over :)) Jeg er kjempeglad for at dere er innom, setter utrolig stor pris på det - det skal dere vite!!! Takk :))

    SvarSlett