søndag 31. oktober 2010

Da er vi i gang igjen :))

Eller, på en måte ihvertfall ;) Fikk mensen i går, og starta da på p-piller - det er rart, det, er jo nesten 15 år siden sist :o

Så er det p-piller i 75 dager, før det er oppstart på Synarela-spray igjen.....den må jeg bruke minst to uker før jeg får begynne på sprøyter, som forøvrig er en ny type jeg ikke har brukt før.....spent på om jeg får noen bivirkninger av den! Har jo hatt lite bivirkninger før - en del hetetokter fra Synarela'n, men nå skal jeg også bruke mindre av det - tidligere har jeg brukt fire spray pr dag og så redusert til to ved sprøytestart, nå skal jeg ha tre hele veien :) I tillegg skal jeg ha lavere dose på sprøyter de fire første dagene enn jeg har hatt tidligere, og så skal det økes til samme dose som jeg har hatt de neste dagene :)) Regner med at jeg skal fikse det greit, siden det er samme opplegg med penn på Gonal-F som det er på Puregon.....

Skal ringe Hausken i morra for å avtale sprøytestart, men håper det blir 2. februar for da blir det uttak/innsett i uke 7 - så da blir det positiv test i vinterferien, i stedet for uttak/innsett ;)) Uansett er det veldig greit at testinga blir i vinterferien - får vi positiv test kan vi fordøye det alene, blir den negativ så kan vi også fordøye det før unga kommer hjem fra vinterferien sin...... Jeg ønsker meg positiv test i bursdagsgave - og det burde være mulig, siden jeg har bursdag 25. februar :p Men, det forutsetter jo at regimet jeg har regnet meg fram til, passer inn hos Hausken da.....de er jo så greie, så det har jeg en god følelse på :))

Føler meg som et vandrende apotek om dagen nå, Metformin om morran, Paralgin Forte i løpet av dagen og p-piller om kvelden ;) Skulle jo ha øket Metforminen for lengst, det går veldig bra med en om dagen, da merker jeg ingenting....så økte jeg til to og ble superdårlig, så jeg gikk tilbake til en igjen :$ Må vel snart øke til to, for skal jo opp i tre om dagen.....

Adel, du har greie på dette;

skal jeg ta alle samtidig, eller fordele de utover dagen? Når jeg økte til to, tok jeg en på morran og en på kvelden - og utpå natta satt jeg med kvalmen oppi halsen og kaldsvetta.....akkurat som jeg ikke sover lite nok fra før, liksom..... Husker ikke hva de sa på Hausken nemlig, men tror de sa jeg skulle ta alle samtidig på morran..... Og, jeg spiser først og tar pille etterpå, altså :))

Nuh er det straks middag - gubben lager Gnocchi for første gang, veldig spent på det :)) Og etterpå skal unga ut og gå Halloween med noen fra skolen, så jeg kjøpte kostymer i går, så får vi se hvordan de blir seende ut etterhvert ;)) Kanskje kommer det bilder her også - eller så blir det på fjaseboka.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar