mandag 18. oktober 2010

Var hos legen i dag....

Han hadde jo ikke fått MR-svarene, så klart :( Men, jeg ringte til røntgeninstituttet på morra'n i dag, og da var ikke vurderingen ferdig, men de skulle be om fortgang. Så, da var det for legen å ringe dit da, og han fikk til svar, at jeg har en stor prolaps på C7, hva nå det betyr..... Fikk ingen god forklaring, og bare beskjed om at det vanligvis går over i løpet av et halvt års tid..... Jeeeeee, liksom :S

Greit å få det dokumentert ihvertfall, så slipper jeg 'beskyldningene' om at det bare er noe psykisk, og ikke minst at jeg kanskje får litt forståelse for at jeg må sitte på ræva framover......ble litt lei meg da, for jeg har jo ikke lyst til det :(

Jaja, sånn er det nå bare, så får gjøre det beste ut av det :))

4 kommentarer:

  1. God bedring :klemme:

    SvarSlett
  2. Du har i hvertfall fått svar på hva som feiler deg.. Godt å få en bekreftelse på at du faktisk har et problem.
    Masse god bedring!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Flippy.
    Lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Min også for den saks skyld hehe.
    Trist at du har vært i dårlig form.
    God bedring.
    Klem sol

    SvarSlett