lørdag 16. oktober 2010

Yeeeey :)

Litt bedre i dag, har bare vondt - men ikke megakjempevondt :)) Går egentlig greit å sitte, men å kjøre bil var ikke spesielt godt :( Men, måtte på butikken da, og å gå en mil i oppoverbakke med varene etterpå er uaktuelt ;) Kjenner det også godt når jeg sitter vanlig rett opp og ned, men å sitte godt bakoverlent er greit, da er det mer verk enn vondt liksom..... Ikke lett å forklare..... Det som er mest irriterende egentlig, er verken i skulderen og ned til albuen, og nummenheten i armen! Så teit at den skal være sånn, når problemet egentlig er nakken, men så er det alle disse nervene som går fra ryggraden da :) I går kveld var det faktisk nesten helt smertefritt, etter to Paralgin Forte+en Ibux 400+ et glass rødvin+ to cider ;))

Ellers har jeg hatt eggløsningssmerter i går kveld og i dag, så da er det vel bare to uker til jeg blir p-pilleknasker ;) Snodig å tenke på egentlig, det og :))) Jaja, man skal prøve mye rart her i livet, og nå har vi kommet hit - så blir veien videre ulidelig spennende fram til neste vår :o

Ute er det helt klart blitt høst, de få bladene som sitter igjen på trærne er gule og røde - det er så fiiiiiint ute!!!! Men, temperaturen viser tydelig at vi nærmer oss vinter - og jeg som ikke har vinterdekk til bilen enda :o Er jo spådd snø til uka, så må vel få ræ** i gir snart :p

4 kommentarer:

  1. Så bra at det går bedre! Håper det vedvarer og bare blir bedre og bedre!

    Haha ja må være sært å begynne på p-piller! Men if it does the trick... ;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det går bra med meg :) Er en del som har skjedd den siste tiden, så har ikke skrevet så masse på bloggen min - men nå er det kommet et nytt innlegg der :D

    SvarSlett
  3. Så bra det går bedre! :danse:

    SvarSlett